لوگو امداد باتری غلامی

شارژ کردن باتری های EV

شارژ کردن باتری های EV

 باطری های EV چگونه شارژ می شوند؟

 

برای شارژ کردن باتری های EV ، مقررات ایمنی ذکر شده جهت باتری های استارتر خودرویی را رعایت نمایید.

 باطری های EV چگونه شارژ می شوند؟هرگاه قصد شارژ کردن باتری های EV را دارید باید دستورالعمل های کارخانه سازنده را مراعات نمایید. مکانی که قصد دارید در آنجا عمل شارژ انجام دهید باید به خوبی تهویه شود. قبل از آنکه کابل را به باتری متصل نمایید، از خاموش بودن سوئیچ مربوط به سرعت شارژر دستگاه شارژر و همچنین تایمر (زمان سنج ) اطمینان حاصل کنید.

هرگز در هنگامی که شارژر روشن است و بر روی وضعیت on قرار دارد دست به کابل های دستگاه شارژر نزنید. باتری های EV باید هر روز کاملا شارژ شوند حتی اگر فقط 25 درصد دشارژ شده باشند. تا آنجا که مقدور است و می توانید، باتری را کاملا دشارژ نکنید. همانطور که قبلا ذکر شد هرچه دشارژ باتری عمیق تر و بیشتر باشد، عمر باتری کمتر می شود.

 

شرایط شارژ باتری های EV

در شرایطی که باتری ها بیش از حد معمول مورد استفاده قرار می گیرند، توصیه می شود باتری ها را برای یک یا دو ساعت در طی روز (برای مثال در زمان صرف ناهار) تحت شارژ قرار دهید. این امر از عمق دشارژ می کاهد و عمر باتری را افزایش می دهد.

چنانچه خودرو در خلال دوره کاری مورد استفاده قرار نگرفت، باتری ها را شارژ نکنید. زیرا شارژ کردن بیش از اندازه نیز، عمر باتری را کاهش می دهد. برای اندازه گیری میزان نیاز یک باتری به شارژ مجدد، می توان از یک هیدرومتر استفاده کرد و از طریق اندازه گیری چگالی ویژه به وسیله هیدرومتر به این مطلب پی برد.

 

امداد باطری غلامی نمایندگی مجاز فروش و پخش انواع باطری های ایرانی و خارجی

 

021-55363510

 

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.