لوگو امداد باتری غلامی

آزمایش باتری های EV

چگونگی تست باتری های EV یا باطری های الکتریکی

چگونگی تست باتری های EV

 

رعایت ایمنی هنگام تست باطری های الکتریکی

مقررات ایمنی که برای باتری های استارتر خودرویی ذکر گردید ، باید هنگامی که قصد آزمایش و تست باطری های الکتریکی و همچنین شارژ باتری های EV بپردازید، دقیقاً مراعات گردند. اگر یک خودروی الکتریکی به نحو مطلوب کار نمی کند و این احتمال وجود دارد که علت آن ناشی از خرابی باتری مربوطه باشد.

 

مقدمات اولیه برای تست باتری های الکتریکی

ابتدا اطمینان حاصل نمایید که مشکل از جانب شارژ نباشد. سپس به این مطلب بپردازید که موتور یا کنترل کننده موجود میان باتری های مورد استفاده دچار خرابی نشده و سالم باشند.

تست باطری های الکتریکیاتصالات موجود میان باتری های EV و اتصالات بین باتری های EV و خودروی الکتریکی که علائم و نشانه های خوردگی در آنها مشهود باشد. معمولاً در نتیجه جریان یافتن الکترولیت از خانه های باتری حاصل می شود. این امر سبب می شود که باتری نتواند تمامی نیرو و توان خود را منتقل نماید.

چنانچه خوردگی وجود داشت، کلیه سوئیچ های خودرو خاموش (off)  شده اند اتصالات مربوطه را جدا کنید. به وسیله محلول جوش شیرین به زدودن اسید و خوردگی مربوطه اقدام نمایید. از این محلول استفاده کنید تا آنکه تولید گاز متوقف شود و خوردگی ها پاک و زدوده گردد.

بوسیله برس نسبت به تمیزکردن قطب های باتری و خارهای مربوط به کابل ها اقدام نمایید. تا فلزات مربوط به قسمت های یاد شده کاملا شفاف شوند و سپس آنها را با آب تمیز بشویید. پیچ های درب باتری در محل خود باید محکم و سفت شوند.

 

امداد باتری غلامی نمایندگی فروش مجاز انواع باطری های ایرانی و خارجی

 

021-55363510

 

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.