لوگو امداد باتری غلامی

نکاتی در مورد عمر باتری ماشین

نکات طلایی برای افزایش طول عمر باطری خودرو

افزایش طول عمر باتری خودرو

 

افزایش طول عمر باطری خودرو بستگي مستقيم با ميزان دشارژ باتری درطی زمان كاركرد آن و نیز ارتباط مستقيم با درجه حرارت باتری دارد. زمان طول عمر باتری در درجه حرارت پايين (10 تا 20 درجه سانتيگراد) بسيار بيشتر از اين زمان در درجه حرارت های بالاتر می باشد.

 

بهترین روش جهت افزایش طول عمر باطری ماشین

بهترين راه جهت افزايش طول عمر باتری مراقبت مستمر از باتری و موتور خودرو می باشد. در آب و هواي سرد براي افزايش عمر باتری، آن را كاملاً شارژ و موتور را گرم نگاه داريد.

در آب و هوای گرم و در طول تابستان، بايد سطح الكتروليت را مرتباً بررسي كرد. باید آب باتري را به سطح لازم برساند. اين مطلب ناشی از دمای زیاد زیر کاپوت است. استفاده از محافظ گرما باتری را از دمای بالای زیر کاپوت محافظت می كنند.

 

نکاتی در مورد افزایش طول عمر باطری

برخي توليد كنندگان باتری نوعي باتری مخصوص مناطق گرمسیر تولید کرده اند. که مقدار الکترولیت در باتری را افزایش داده اند تا خنک سازی بهتر انجام شود. هرگز اسيد يا آب آلوده اضافه نكنيد و بيش از اندازه آن را از آب پر نكنيد.

نکاتی در مورد عمر باتری ماشین

امداد باتری غلامی، فروشگاه انواع باتری خودرو از جمله باتری ولتا، باطری اتمیک و نیز باتری اوربیتال وان ، توصیه می کند قبل از روشن كردن اتومبيل، كليه تجهیزات جانبی برقي و چراغ های خودرو را خاموش كنيد. به دليل اين كه باعث كاهش بار باتري در هنگام استارت و خصوصاً در هواي سرد می شود.

 

روش های مراقبت از باتری ماشین

<روشن گذاشتن كليه چراغ ها يا تجهیزات جانبی برقی ديگر خودرو و دشارژ كامل باتری خصوصاً در باتري بدون مراقبت و نگهداری، سبب خراب شدن باتری اتومبيل می شود.

بعد از شارژ كامل باتری براي تعيين خسارات وارده احتمالي باتري را تست كنيد. بار پارزيتيك را به كمتر از 120 ميلي آمپر كاهش دهيد.

باتری های با شارژ كامل را در مكان های سرد قرار دهيد. مرتباً هنگامی كه مقدار شارژ آنها به كمتر از 80 درصد شارژ كامل می رسد يا بعد از شش ماه آن ها را شارژ كنيد.
در آب و هوای سرد، افزايش قطر كابل باتری (نمره سیم کوچکتر) به افزايش توان در دسترس باتری برای موتورهای استارتر کمک مي کند.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.