لوگو امداد باتری غلامی

چگونگی از بین بردن بوی بد سیگار از ماشین

برطرف کردن بوی دود سیگار از داخل کابین خودرو

روش های رفع بوی سیگار داخل خودرو

 

چگونه از شر بوی بد داخل خودرو خلاص شویمبرای رفع بوی سیگار داخل خودرو  ابتدا اقدام به یک نظافت کلی در داخل خودرو کنید. برای این کار با استفاده از یک فرچه و یک اسپری و یا با استفاده از جارو برقی اقدام به از بین بردن گرو غبار دود های سیگار از روی صندلی، داشبورد و … کنید.

بعد از جاروبرقی کشیدن می توانید با یک دستگاه بخار شور همراه با شامپو/ بو زدای آنزیمی داخل ماشین را تمیز کنید. با استفاده از یک دستگاه بخارشو گرد و غبار و خاک ها به حداقل حد ممکن می رسد.

 

تمیز کردن کف پوش و زیرپایی های ماشین

داخل ماشین را و صندلی ها را جارو برقی بکشید. اگر کف پوش های ماشین برداشته می شود آن ها را در بیاورید. صندلی و زیرپایی را برای از بین بردن خاک های اضافه بیرون بیاورید و لوله جاروبرقی را بیرون بکشید و روی همه صندلی ها بکشید.

بالشتک ها را تا آنجا که می توانید باز کنید و تمیز کنید. نم زیرپایی ها می تواند ایجاد بوی نامطبوع کند. با شستن زیرپایی ها و یا اسپری ضد بو شما می توانید بوی نامطبوع داخل ماشین را برطرف کنید.

دقت کنید که آب زیادی استفاده نکنید. استفاده زیاد از آب باعث می شود روکش ها دیرتر خشک شوند (مخصوصا اگر هوا سرد باشد) و این باعث می شود در ماشین بوی بدی ایجاد شود.

با یک دستگاه که قابلیت مکش آب را دارد، آب صندلی را بگیرید. فرایند را برای پاک کردن لکه های سرسخت تکرار کنید. در پایان این فرایند صندلی ها کمی مرطوب هستند اما نباید زیاد خیس باشند، با استفاده از دستگاه بخارشوی هر گونه آب اضافی را حذف کنید.

 

خالی کردن و تمیز کردن جاسیگاری خودرو

رفع بوی بد ماشین,برطرف کردن بوی سیگار داخل ماشیندر قدم بعدی باید  محل نگه داری خاکستر و ته سیگاری های خودرو (جاسیگاری داخل ماشین ) را خالی کنید تا بدین صورت منبع دیگری از بوهای ناخوشایند به ویژه بوی بد سیگار را از بین ببرید.

 

استفاده از پوست مرکبات برای تمیز کردن بوی سیگار از ماشین

مورد کاربردی دیگر استفاده از پوست مرکبات است که با بوی جذاب خود به راحتی ضمن جذب بوی سیگار اقدام به از بین بردن بوی نامطبوع هم خواهد کرد.

شما از پوست پرتقال، لیمو و … می توانید کمک بگیرید. مقداری از این پوست ها را داخل ظرفی قرار داده و در داخل خودرو رها کنید. بهتر است داخل خودرو اقدام به پوست گرفتن کنید.

 

روی لکه های بودار مقداری جوش شیرین بریزید

برای از بین بردن بوی سیگار داخل ماشین را با آب و سرکه بشوئید. آب و سرکه را به نسبت مساوی ترکیب کنید و دستمال تمیزی را به مخلوط آب و سرکه آغشته کرده و سطوح داخل خودرو را با آن تمیز کنید. داخل دریچه های بخاری را هم مقداری بوگیر خودرو بزنید.

 

از بین بردن بوی دود سیگار از ماشین با ذغال فعال شدهاستفاده از ذغال فعال شده برای از بین بردن بوی سیگار داخل خودرو

ذغال فعال شده را می توان از مغازه حیوانات خانگی تهیه کرد. این ماده بسیار قوی است و اگر جوش شیرین بوی بد ماشین را از بین نبرده است این ماده حتما بوی بد ماشین را از بین خواهد برد.

یک لیوان ذغال فعال شده ( اگر به صورت پودر باشد بهتر است ) را درون ماشین به مدت ۴۸ ساعت قرار دهید تا کاملا بوی داخل ماشین از بین برود.

 

از بین بردن و رفع بوی سیگار داخل خودرو با دارچین

با وجود تمیز کردن در مراحل قبل اما مطمئنا بو ها همچنان در خودرو مشخص هستند که حال با استفاده از چند چوب دارچین باید اقدام به بو زدایی کنید.

یک لیوان را از آب جو پر کرده و چند چوب دارچین در ان بیاندازید و برای مدتی داخل خودرو قرار دهید. بهتر است در و پنجره ها بسته باشد.

 

استفاده از روزنامه مچاله شده برای رفع بوی سیگار داخل خودرو

روزنامه دارای خاصیت بوزدایی می باشد . روزنامه را مچاله کرده و در داشبورد و دیگر مکان های ماشین قرار دهید، بعد از ۴۸ ساعت آنها را بردارید. این روش شاید به تنهایی کارساز نباشد و باید با روش های دیگر مانند جوش شیرین و قهوه استفاده شود.

 

تعویض فیلتر هوا ماشین

رفع بوی سیگار داخل خودروبرای رفع بوی سیگار داخل خودرو بهتر است فیلتر هوای ماشین را عوض کنید. با عوض کردن فیلتر هوا، تغییر محسوسی در حال و هوای خودرو احساس خواهید نمود.

و یا اینکه جلوی خودرو بایستید. محفظه ورود هوا را پیدا کنید. بو زدا را آزادانه به داخل آن اسپری کنید. بعد از چند اسپری، سر را داخل خودرو کرده و بو کنید تا مطمئن شوید بوزدا در حال گردش در سیستم تهویه خودروست.

در صورت لزوم اسپری را تکرار کنید. سپس بخاری را روی آخرین دمای گرما و تهویه هوا را روی گردش بگذارید. دوباره روند اسپری را تکرار کنید. روند اول قسمت‌هایی مانند تبخیرکننده، دمنده و هواکش و روند دوم بقیه جاهایی که ذره‌های بوزا جمع می‌شود را بوزدایی خواهند کرد.

 

رفع بوی سیگار داخل خودرو

برای اینکه مشکلاتی از قبل ایجاد بوی دود سیگار داخل ماشین برای تان پیش نیاید به نکات زیر توجه داشته باشید:
هر مدت یکبار ماشین خود را وارسی کنید. سیگار و مواد غذایی و غیر غذایی بو زدا را خارج کنید.
هر چند وقت یکبار روکش های خوردرو را خارج کنید و بشویید.
هفته ای یکبار ماشین خود را تمیز کنید.

021-55363510

021-55363511

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.