لوگو امداد باتری غلامی

وصول محموله های جدید باطری ماشین

دریافت محموله های جدید باتری خودرو

دریافت محموله ها و حمل بار باطری ماشین

 

باتری های استارتر خودرویی ممکن است در سه وضعیت و حالت حمل گردند که حمل بار باطری ماشین به شرح ذیل می باشد:

وضعیت حمل باتری های استارتر خودرو

باتری های دریافتی را از جهت خسارات وارده احتمالی بازرسی نمایید!

بلافاصله پس از وصول محموله یا محموله های جدید، به بررسی و کنترل سطوح الکترولیت باتری های بپردازید.چنانچه الکترولیت مایع باتری ها در حین حمل دچار افت و کاهش گردیده، مطلب روشن و آشکار شود. اگر باطری خودرو از نوع شارژ شده خشک باشند، فقط خسارت های قابل رویت را می توان درنظر گرفت. زیرا اصولاً در این نوع باطری ها الکترولیت وجود ندارد. باطری های واصله را از نظر خسارت ها و نقایص که ممکن است در حین حمل ایجاد شده باشد،کنترل کنید. خسارت پنهان به آن معناست که خسارت به محتویات درونی در زمان حمل توسط شرکت حمل کننده آشکار نبوده است و بعدها کشف می گردد.

 

باطری ماشین و مسئولیت موسسه حمل کننده بار

باطری ماشین و مسئولیت موسسه حمل کننده بارموسسه حمل کننده (یا موسسات حمل کننده) مسئولیت باتری های مفقود شده یا خسارت دیده در حین حمل را برعهده دارند. هنگامی که محموله به طریقه (FOB) کارخانه حمل می شوند بایستی عنوان صاحب کالا بر روی بسته بندی ها درج شود. هنگامی که خسارت وارده یا مفقود شده بخشی از کالا در حین حمل کالا مشخص گردید.

شخص متصدی حمل کالا باید موارد مربوطه را در رونوشت (کپی) رسید حمل مربوطه به صورتحساب کرایه حمل درج و یادداشت نماید. یا در ذیل شرح و توضیح نوشه شده توسط صاحب کالا مبنی بر گم شدن و یا وارد آمدن خسارت به محموله بر روی همان سند امضاء نماید و مراتب را تایید کند.

 

اطلاعاتی که باید به موسسه حمل کننده باطری ماشین تحویل گردد:

در هنگام ارائه دعوی در مورد گم شدن و خسارت به محموله، بایستی اطلاعات ذیل به موسسه  حمل کالا ارائه گردد:

  • فرم استاندارد ادعانامه گم شدن کالا یا وارد آمدن خسارت به محموله
  • اصل بارنامه
  • اصل یا رونوشت تاید شده فاکتور
  • اصل صورتحساب پرداخت شده کرایه حمل و یادداشت امضاء شده مبنی بر گم شدن یا خسارت دیدن محموله

 

نکاتی که در مورد حمل باطری باید بدانید
  • صندوقها، کارتها یا باتری های صدمه دیده را تفکیک نمایید.
  • از موسسه حمل کننده بخواهید در مورد گم شدن یا خسارت دیدن، بازرسی لازمه را به عمل آورد. سپس این درخواست را به صورت کتبی مطرح کنید. چنانچه از بازرسی صرفنظر به عمل آید، به صورت کتبی این مطلب را منعکس نمایید.
  • چنانچه موسسه حمل کننده ظرف 5 روز در مورد بازرسی اقدام لازم را بعمل نیاورد، خودتان گزارش بازرسی تهیه کنید.
  • ادعایتان را به همراه درخواستتان برای انجام بازرسی و گزارشتان را برای موسسه حمل کننده ارسال نمایید. چنانچه ظرف 30 روز تاییده موسسه حمل کننده را دریافت نکردید، مجدداً درخواست کتبی برای حمل کننده ارسال نمایید.
  • اگر ظرف 60 روز هیچگونه اقدامی از طرف موسسه حمل کننده برای پرداخت و تسویه حساب صورت نگرفت، اقدامات قانونی را آغاز نمایید. در مدت و مهلت قانونی می توان بر علیه موسسه مزبور طرح دعوی کرد و اقدامات مقتضی قانونی را به عمل آورد.
دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.