لوگو امداد باتری غلامی

همه چیز در مورد باتری یو پی اس ماشین

نمایندگی فروش باتری یو پی اس صبا باتری با گارانتی معتبر

همه چیز در مورد باتری یو پی اس خودرو

 

یوپی اس مخفف عبارت Uninterruptible Power Supply به معنی منبع تغذیه بدون وقفه است. این دستگاه برق مورد نیاز برای استفاده دستگاه‌هایی مانند کامپیوتر، ادوات پزشکی و تجهیزات امنیتی و… را مستقل از اینکه برق ورودی وجود داشته باشد یا خیر برای مدت محدودی تامین می‌کند.

همچنین شرایط برق ورودی را از نظر سطح ولتاژ، تغییرات ولتاژ و جهش‌های ناگهانی بهبود می‌دهد. برای آشنایی با باتری یو پی اس خودرو با ما باشید.

 

انواع باطری شامل سرب اسید ، نیکل کادمیم ، لیتیوم و سیلور آلکالین

مناسب ترین نوع باطری یو پی اس نوع سرب اسید (lead – acid) می باشد و بیشتر با درپوش کاملا بسته که نیاز به سرویس و نگهداری ندارد و با ولتاژ 12V استفاده می گردد.

البته در آمپر ساعت بالا از 2 ولتی استفاده می گردد. در جاهایی که نیاز به طول عمربالاتر از10 سال باشد. معمولا از نیکل کادمیم استفاده می گردد.

 

انتخاب باطری یو پی اس با طول عمر مناسب

فروش باطری ups صبا باتری در آمپرهای مختلفباطری ها با طول عمر متفاوت تولید می گردند معمولا باتری های نیکل کادمیوم دارای طول عمرزیاد می باشند ، در صورتی که سرویس و نگهداری آن درست صورت گیرد.

ولی چون دارای قیمت بالا می باشد معمولا کمتراستفاده می گردد، باطری های سرب – اسید با درپوشی باز (تر) دارای قیمت کمتر با طول عمر متوسط بوده و نیاز به سرویس و نگهداری دارد.

بهترین باطری (باتری UPS) با قیمت مناسب نوع سیلد اسید (سرب-اسید با درپوشی بسته) می باشد، زیرا اولا نیاز به سرویس و نگهداری ندارد.

دوما دارای طول عمر 4 سال به بالا می باشد، البته امروز این باطری ها با طول عمر بالای 10 سال نیز تولید می گردد. بنابراین در هنگام انتخاب باطری ها باید به نکات بالا توجه گردد.

بعضی از یو پی اس ها ups همه باطری ها را برای اتصال به آنها نمی پذیرند. سازنده آنها معمولا نوع باتری یو پی اس قابل اتصال به آنها را ذکر می کند.

 

مقایسه باتری یو پی اس و باتری ماشین

بر خلاف باتری های ماشین باتری های یو پی اس و یا باتری پنل های خورشیدی به این شکل طراحی شده اند تا مقدار کم جریان را به طور پیوسته برای مدت طولانی ای برای مصرف کنندگان را تامین کنند. این مهمترین تفاوت باتری یو پی اس و باتری ماشین می باشد.

تمامی سیستم های بک آپ برقی منجمله باتری های خورشیدی و یو پی اس ها با تبدیل جریان DC به جریان برق AC قادر به تامین برق مورد نیاز مصرف کنندگان می باشند.

در مقایسه با باتری ماشین باتری های یو پی اس مشابه باتری دیپ سایکل عمل می کنند. زیرا این مدل باتری ها در مقایسه با باتری های ماشین زمان تخلیه بسیار طولانی تری دارند.

دیدگاه شما

2 دیدگاه

  1. فروش یو پی اس گفت:

    ممنون اطلاعات خوبی بود

  2. یو پی اس makelsan گفت:

    ممنون از مطلب مفیدتون

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.