لوگو امداد باتری غلامی

معاینات فنی ماشین قبل از سفر

معاینات فنی خودرو پیش از سفر و تعطیلات نوروز

معاینات فنی ماشین برای رفتن به تعطیلات و سفر

 

بهترین زمان برای گرفتن معاینات فنی ماشین قبل از سفر یک یا دو هفته قبل از مسافرت و تعطیلات نوروزی است. فرقی نمی‌کند آخرین بار ماشین را چه زمانی پیش تعمیرکار برده‌اید.

چکاپ و معاینه خودرو را به یک روز قبل از سفر نیاندازید. فرض کنید تعطیلات نوروزی فرا رسیده و شما یک یا دو روز آخر سال به تعمیرکار مراجعه کرده‌اید. تعمیرکار به شما می‌گوید برای تعویض و تعمیر این قطعه باید دو الی سه روز صبر کنید. این یعنی از دست دادن و خراب شدن تعطیلات نوروزی.

 

برف پاک کن جلوی شیشه ماشین

برف پاک کن کهنه و یا جرم گرفته دید شما را حین رانندگی کم می کند. بنابراین چک کردن وضعیت برف پاکن جلوی شیشه خودرو ضروری است.

 

باتری ماشین

به تعمیرگاهی که همیشه برای تعمیر ماشین خود می روید سر بزنید و از او بخواهید که قبل از سفر از سالم بودن باتری ماشینتان اطمینان حاصل کند و میزان شارژ باتری ماشین را در طول سفر شما برای رانندگی در جاده بیازماید.

معاینات فنی منظم از ماشین و چک کردن باتری ماشین ، از خرابی ماشین و اذیت شدن معاینات فنی ماشین قبل از سفرشما در سفر جلوگیری می کند.

 

چراغ جلوی ماشین

واضح است که اگر چراغ جلوی ماشینتان سالم باشد در عملکرد و سرعت عکس العمل شما در رانندگی موثر است وبه خوبی دید شما را حفظ می کند.

 

تست روغن موتور و فیلتر روغن

اگر تعداد دفعات معاینه ماشین خود را بیشتر کنید موجب کمتر شدن احتمال آسیب های داخلی در روند عملکرد موتور و سایر سیستم های داخلی ماشین می شوید. بنابر این بررسی روغن موتور و فیلتر روغن ضروری است.

 

سطح آب ماشین

سطح آب ماشین اگر نا مناسب باشد ( سیستم خنک کننده، سوخت و بنزین ، روغن ، قدرت هدایت و فرمان ماشین ، انتقال ، روغن ترمز ماشین و و حتی تسمه تایم و واشر ماشین ) موجب تاثیرات مخرب و منفی در عملکرد و دوام و امنیت ، سلامت ماشین می شود.

 

دیسک ترمز ماشین

بررسی و معاینه فنی ماشین عملکرد صحیح ترمز و قابلیت کامل آن را مشخص می کند.

 

لاستیک های خودرو

چک کردن میزان فشار باد تایر های ماشین حتی تایر زاپاس قبل از مسافرت و رفتن به جاده ضروری است. اگر باد لاستیک های ماشینتان بیشتر از حد استاندارد باشد و تایر ماشین تحت فشار باشد موج خراب شدن تایر و حتی ترکیدن تایر می شود.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.