لوگو امداد باتری غلامی

روش های تشخیص نشتی گاز کولر ماشین

روش های تشخیص نشت گاز کولر خودرو

طریقه تشخیص نشت گاز کولر خودرو

 

معمولا پس از یک دوره 3 یا 4 ساله میزان گاز کولر کم می‌شود و این موضوع کاملا طبیعی است. اما اگر در زمان‌های کمتری این گاز تخلیه شود و یا زود به زود گاز خالی کند نشان می‌دهد گاز در کولر گازی شما دچار نشتی شده و باید این عیب هرچه زودتر برطرف شود. برای شناخت بیشتر نشت گاز کولر خودرو با ما باشید.

از عمده علائم کم شدن و یا نشتی گاز کولر گازی می‌توان به علائمی چون گرم شدن باد کولر، برفک زدن پنل کولر، برفک زدن لوله‌های کولر و … اشاره کرد.

به چند طریق مختلف می توان نشتی گاز کولر خودرو را متوجه شد. اگرچه تمام این فرآیند یک امر تخصصی بوده و از عیب یابی کولر، نشت یابی و رفع آن تا شارژ مجدد گاز کولر ماشین را باید افراد حرفه ای و متخصص انجام دهند.

 

استفاده از لامپ فرابنفش

نشتی یاب و روش تشخیص نشتی گاز کولر ماشینبسیاری از گازهای مبرد با یک رنگ قابل تشخیص در کارخانه مخلوط می شوند. این رنگ در زیر لامپ فرابنفش یا اصطلاحا نور سیاه، مشخص بوده و بنابراین می توان به راحتی نشتی گاز مبرد کولر را تشخیص داد.

 

شناساگر الکترونیکی

این قطعه یکی از ابزارآلات تخصصی تعمیرکاران بوده و اصطلاحا اسنیفر یا بوکننده نام دارد. این وسیله قادر به تشخیص بوی گازهای هالوژنه است که می تواند کوچکترین نشتی ها را نیز بیابد.

 

استفاده از گاز نیتروژن

در این روش و با استفاده از گاز نیتروژن، تمام سیستم کولر ماشین از گاز مبرد خالی شده و سپس با نیتروژن پر می شود. در تست نیتروژن با استفاده از صدای هیس مانندی که در نقاط دارای ترک و سوراخ به گوش می رسد، نشتی گاز کولر را می یابند.

 

استفاده از عامل تشخیص نشتی

در این روش با استفاده از یک محلول مخصوص که حاوی یک عامل تشخیص نشتی بوده، با اسپری محلول بر روی سیستم کولر از بیرون و مشاهده نقاطی که کف تولید شده، نشتی سیستم را می یابند.

در این روش که برای یافتن نشتی های تقریبا بزرگ در نقاط قابل دسترس استفاده می شود، به راحتی و با ایجاد کف در این نقاط نشتی سیستم را مشخص می کند.

 

خدمات عیب یابی و شارژ گاز کولر خودرو

امداد باتری ایرانیان، آماده ارائه خدمات در زمینه رفع نشت و نشت یابی گاز کولر خودرو و نیز خدمات شارژ گار کولر ماشین می باشد. جهت استفاده از این خدمات از طریق شماره های زیر با کارشناسان این مرکز تماس حاصل نمایید.

 

 021-55363511
021-55363510
تلفن همراه ۰۹۱۲۱۵۰۰۶۰

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.