لوگو امداد باتری غلامی

بررسی تفاوت های باتری ماشین و تراکتور

مقایسه باتری ماشین با باطری تراکتور

تفاوت باتری تراکتور و باتری خودرو

 

تفاوت باتری تراکتور و باتری خودرو (یا باتری با چرخه عمیق) در میزان جریان تولیدی و نوع طراحی آنهاست. باتری تراکتور را می توان برای ماشین استفاده کرد. اما استفاده از باتری ماشین برای تراکتور توصیه نمی شود.

 

تفاوت باتری ماشین و باطری تراکتور

باتری ماشین حداکثر میزان جریان را برای یک دوره کوتاه تولید می کند. بعد از روشن شدن ماشین، دینام ماشین بیشترِ جریان الکتریسیته را تامین می کند. صفحات باتری ماشین با ضخامت بیشتری طراحی شده اند تا سطح بهتری برای تولید انرژی فراهم کنند. هر چند باتری قابل تخلیه و شارژ مجدد است. اما این فرایند با گذشت زمان باعث خراب شدن باتری می شود.در باتری تراکتور از صفحات ضخیم تری استفاده شده است.

 

نرخ CCA باتری ماشین

مقایسه بین باتری تراکتور و باتری ماشینباتری ماشین با فاکتوری به نام آمپراژ هوای سرد (CCA) ارزیابی می شود. که حداکثر میزان آمپری است که باتری حین روشن شدن موتور تولید می کند.

برای اقلیم های سرد باتری هایی با CCA ی بیشتر مناسب تر هستند.

 

نرخ آمپر-ساعت باتری تراکتور

باتری تراکتور بر اساس معیار آمپر-ساعت رتبه بندی می شود. باتری که آمپر-ساعتش یک باشد می تواند برای یک ساعت یک آمپر الکتریسته تامین کند. باتری ماشین انرژی قدرتمندتری برای استارت تولید می کند اما باطری تراکتور دوام بیشتری دارد.

 

کاربرد باتری های با چرخه عمیق

باتری های چرخه عمیق بادوام تر هستند و علاوه بر تراکتور در ماشین و کامیون (بخصوص آن هایی که لوازم جانبی برقی بیشتری دارند) کاروان، ماشین مخصوص کمپینگ، لیفتراک، قایق و غیره استفاده می شوند.

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.