لوگو امداد باتری غلامی

مدت زمان شارژ انواع باطری ها

مدت زمان شارژ انواع باتری ها

باتری ها در چه مدت زمانی شارژ می شوند؟

 

مدت زمان شارژ انواع باتری چقدر است ؟ شارژر باتری ها دارای انواع و اندازه های مختلف است که برای موتور سیکلت، اتومبیل و قایق ساخته شده اند. هدف آن کمک به حفظ شارژ باتری در زمانی که باتری برای مدت طولانی استفاده نشده است می باشد.

شارژر را در فروشگاه لوازم خودرو، یا فروشگاه لوازم یدکی یا به صورت آنلاین در سایت های مختلف می توانید خریداری کنید. اگر مطمئن نیستید که به کدام شارژر نیاز دارید، از فروشنده، بخواهید تا به شما کمک کند.

 

باتری خودرو

در صورتی که باتری خودرو به طور کامل تخلیه شده باشد ، شارژ کامل آن ممکن است تا 20 ساعت طول بکشد. طول زمان به رتبه RC ظرفیت ذخیره سازی بستگی دارد. یک باتری ماشین با RC 60 و 2 آمپر می تواند در 20 ساعت شارژ شود. در حالی که یک باتری با یک امتیاز RC 60 با 30 آمپر ممکن است شارژ کامل آن تنها یک ساعت طول بکشد. بخاطر داشته باشید که مدت زمان شارژ انواع باتری با یکدیگر متفاوت می باشد.

 

زمان شارژ باتری تراکتور باتری ها در چه مدت زمانی شارژ می شوند؟

باتری تراکتور

باتری های موتور سیکلت و باتری تراکتور با معیار AH آمپر ساعت زمانسنجی می شود. یک باتری AH 12 با 2 آمپر به طور معمول حدود 7 ساعت طول می کشد 70 درصد باتری را دوباره شارژ کند. یک باتری مشابه AH 32 با 2 آمپر، به 18 ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد.

 

باتری های دریایی (قایق، لنچ … )

چرخه عمیق (باتری دریایی) بر اساس آمپر ساعت AH سنجیده می شود. استفاده از باتری های چرخه عمیق تنها با 2 آمپر توصیه نمی شود. باتری چرخه عمیق با AH 55 و 6 آمپر می تواند در 10 ساعت شارژ شود. در حالی که یک باتری مشابه با 105 AH و 30 آمپر برای شارژ حدود 4 ساعت طول می کشد.

 

اطلاعات کلی در مورد مدت زمان شارژ انواع باتری

شارژر شما باید به تنظیمات نوع باتری (مانند 6 یا 12 ولت) مجهز باشد. سایر ویژگی ها ممکن است شامل یک سوئیچ درجه بندی برای آمپر، تایمر و سوئیچ خودکار یا دستی باشد. هنگامی که از شارژر خود استفاده نمی کنید، باید گیره ها را تمیز کنید و آن ها را در مکان خشک قرار دهید.

 

نکات ایمنی و اخطار

همه سوئیچ ها را بررسی کنید.تا با ولت و آمپر مورد نیاز شما هماهنگ باشد . مطمئن شوید که گیره منفی (مشکی رنگ) را به قطب منفی باتری وصل کرده اید و اول این اتصال را برقرار کنید.

سپس گیره مثبت (قرمز) را به قطب مثبت باتری وصل کنید. اطمینان حاصل کنید که قطب ها را جا به جا وصل نکرده اید. هنگامی که هر دو اتصال به درستی انجام شد، شارژر خود را روشن کنید و پس از اتمام شارژ، شارژر را جدا کنید.

هنگام کار با باتری ها برای محافظت از چشم ها و صورت خود در صورت تخلیه یا انفجار، از عینک ایمنی استفاده کنید و موارد ایمنی را رعایت نمایید.

 

0912-1500560

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.