لوگو امداد باتری غلامی

همه چیز در مورد باطری خودروهای سنگین

لیست قیمت باتری خودروهای سنگین و ماشین آلات کشاورزی

باتری خودروهای سنگین و اطلاعات مفید در مورد آن

 

توان باتری خودروهای سواری 12 ولت است و خودروهای سنگین نیز به باتری ماشین با برق 24 ولت نیاز دارند اما بسته به تنوع ماشین های سنگین و جدید یا قدیم بودن آنها، باتری ماشین و ولتاژ برق آنها متفاوت است. در واقع سیستم برق 24 ولت در خودروهای سنگین قدیم و جدید متفاوت است. در ماشین های سنگین امروزی مثل انواع ماشین های جاده ساز، ماشین آلات کشاورزی و کامیون ها کلیه قطعات و اقلام الکتریکی از جمله دینام، چراغ ها و استارت با برق 24 ولت کار می کنند در حالیکه در ماشین های سنگین قدیمی تنها استارت آن ها 24 ولت بوده است!

خودرو های سنگین در گذشته به این صورت بودند که در زمان استارت زدن قدرت بیشتری می خواستند و باتری 24 ولتی بود. اما پس از آن سایر قسمت ها با همان 12 ولت کار می کردند. در این حالت، در طراحی و جا نمایی ماشین های سنگین از دو باتری استفاده می شد که با استارت زدن به هم متصل شده و 24 ولت را فراهم می کردند. در حالی که در حال حاضر دستگاه های تولید شده تنها 24 ولتی هستند، حتی چراغ ها، با این مدار ولتاژ کار می کنند.

 

فروش باتری ماشین های سنگین

جهت تهیه انواع باتری خودروهای سنگین مانند انواع باتری تریلی، کامیون، کمپرسی، کامیونت، باری، تریلر، کشنده، اتوبوس، مینی بوس، ون، وانت و سایر خودروهاس سنگین و ماشین آلات کشاورزی … و نیز انواع باتری خوردوهای سبک، باتری های کره ای مانند باطری اوراستارت ، باطری دلکور، باطری رویال، باتری پژو ، باتری پراید، مگان، سمند و … و نیز برای تهیه باتری به صورت عمده و یا جزئی، با مرکز امداد باتری ایران تماس بگیرید.
امداد باتری ایران مرکز تهیه، توزیع و نصب و تعویض باتری ماشین، نماینده رسمی باتری صبا و باطری سپاهان و باطری های کره ای می باشد.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.