لوگو امداد باتری غلامی

چگونگی بازیافت باطری خودرو-باتری ضایعاتی

بازیافت باتری ماشین-باطری اسقاطی

خرید و فروش باطری اسقاطی خودرو چگونه است

 

محتویات باتری ماشین

 

باتری ماشین ، حاوی ۲ الی ۳ لیتر اسید باتری و یا سرب می باشد. که هر دوی آن ها بسیار سمی هستند. اسید باتری در صورتی که به چشمانتان نزدیک شود می تواند موجب نابینایی چشم و سرب در صورت بلعیده شدن موجب مسمومیت سربی می شود. برای دانستن اهمیت و روشهای بازیافت باتری ماشین با ما همراه باشید.

 

اهمیت و روشهای بازیافت باتری ماشین

 

با توجه به اهمیت استفاده از سرب در صنعت و آماری که نشان می دهند حدود 40 درصد کل تولید سرب از بازیافت قراضه‌ ها و سرباره‌ های باتری‌ های فرسوده حاصل می‌شود، باتری های کهنه باید به شیوه مناسب وارد چرخه بازیافت شوند.

بازیافت باتری ماشین-باطری اسقاطیباتری های اسقاط شده شامل مواد خطرناکی هستند. که برای محیط زیست بسیار مضر هستند. تا قبل از پروسه پاکسازی نمی توانند وارد سایت های دفن زباله شوند. حتی رها کردن آن ها در اطراف و حومه شهر غیر قانونی می باشد. بنابراین موثرترین شیوه برای نظم دادن انها در واقع بازیافت باتری ماشین می باشد.

با تحویل باتری اسقاط به شرکت امداد باتری ایران هم به محیط زیست خود کمک می کنید و هم می توانید با دادن آن به فروشگاه امداد باتری، با احتساب کسر قیمت باتری نو با کنه، یک باتری نو از این فروشگاه دریافت نمایید.

شرکت امداد باتری ایران اسقاط باتری های شما را  خرید کرده و آنها را وارد چرخه بازیافت باتری می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط تحویل باتری اسقاطی و یا مشاوره با کارشناسان ما می توانید به وب سایت امداد باتری ایران مراجعه نمایید و یا با شماره های ۵۵۳۶۳۵۱۰ و ۵۵۳۶۳۵۱۱-۰۲۱ تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۵۰۰۵۶۰ تماس بگیرید.

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.