لوگو امداد باتری غلامی

بازدید باتری خودرو بوسیله هیدرومتر

تست باتری خودرو با هیدرومتر چک کردن باطری ماشین با هیدرومتر

بررسی و بازدید باتری خودرو بوسیله هیدرومتر

 

چگالی ویژه (وزن مخصوص) الکترولیت را در هر خانه باتری خودرو اندازه گیری کنید. چنانچه تفاوت و اختلاف بین بالاترین و پایین ترین درجه خوانده شده خانه های باطری در هر باتری بیشتر باشد آن باطری احتمالاً دارای یک خانه (سلول ) خراب است.

 

آزمایش بر روی باطری های دشارژ شده

آموزیش تست باتری ماشین بوسیله هیدرومتراین آزمایش را بر روی باطری هایی که کاملا دشارژ شده اند، انجام ندهید. اگر باطری ماشین تا حدودی دشارژ شده باشد، این آزمایش نتیجه موثرتری در برخواهد داشت. (این آزمایش ترجیحاً در مورد باطری هایی که نزدیک به یک چهارم آن دشارژ شده اند، نتیجه موثرتری دارد.)

در مورد آزمایش و تست باطری های ویژه خودروهای ورزش گلف، بهتر است پس از آنکه خودروهای مزبور به اندازه فاصله بین 9 سوراخ موجود در زمین گلف را طی کنند.

 

افزودن آب زیاد به خانه های باطری

چنانچه بر اثر بی دقتی، چندین بار به خانه های باتری آب اضافه شود، چگالی دچار افت و کاهش تدریجی خواهد شد. این مطلب که باعث بازدید باتری خودرو بوسیله هیدرومتر می شود بدون وجود یک مشکل مکانیکی داخلی، 0/050 درجه کاهش افت چگالی ویژه به وجود آید.

 

نکته مهم ایمنی

قبل از انجام هر کاری درمورد باتری، باید از چشم هایتان محافظت کنید و هرگونه شعله ای را از باتری دور نگه دارید. این موارد شامل سیگار و سایر محصولات دارای شعله است. باتری ها گاز هیدروژن تولید می کنند که بسیار قابل اشتعال است. همچنین باتری ها حاوی اسید سولفوریک هستند، بنابراین بهتر است هنگام کار با باتری از دستکش های لاتکس استفاده کنید، که دست هایتان را از سوختن در مقابل اسید باتری محافظت می کند.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.