لوگو امداد باتری غلامی

همه چیز در مورد باتری چرخه عمیق یا Deep Cycle

باتری قایق و باتری چرخه عمیق یا Deep Cycle

مشخصات باتری های چرخه عمیق یا Deep Cycle

 

باتری های با سیکل زیاد یا باطری های یا چرخه عمیق نوعی باتری لید اسیدی هستند. که شبیه باتری هایی که در ماشین معمولی استفاده می شوند؛ می باشند. این نوع باتری ها طوری طراحی شده اند تا نسبت به باتری ماشین شارژ پایدارتری فراهم کنند. این باتری ها در خانه های متحرک، قایق ها، ماشین مخصوص بازی گلف و سایر خودروهای تفریحی استفاده می شوند. این مقاله شما را با مشخصات باتری های چرخه عمیق آشنا می کند.

 

باتری های چرخه عمیق

باتری هایی با سیکل زیاد صفحات ضخیم تری دارند.

بر خلاف باتری های استارتر که صفحاتشان از اسفنج سربی ساخته شده صفحات این باتری ها از سرب جامد ساخته شده است.

اطلاعاتی در مورد باتری چرخه عمیق یا Deep Cycleبه طور معمول باتری سیکل زیاد می تواند با از دست دادن 80 درصد انرژیش مجددا شارژ شود.

بدون این که با مرور زمان قدرتش را از دست بدهد.

 

مشخصات باتری های چرخه عمیق

باتری های دارای سیکل طولانی برای تامین برق ماشین های گلف، خودروهای حفاری کوچک و سایر وسایلی که صرفا با نیروی باتری حرکت می کنند استفاده می شوند.

همچنین این باتری ها می توانند برق بسیاری از دستگاه های برقی داخل اتومبیل های کاروان را تامین کنند.

 

مزایای باتری های با سیکل زیاد یا چرخه عمیق

باتری چرخه عمیق را می توان برای استارت زدن ماشین استفاده کرد. این باتری ها برای ماشین هایی که دستگاه های برقی زیادی دارند مناسب هستند.

 

تصورات غلط در مورد باطری های با سیکل زیاد

گاهی به باتری های شناور دریایی هم باتری چرخه عمیق گفته می شود. اما فقط بعضی از این باتری ها سیکل طولانی دارند. بیشتر این باتری ها از نوع هایبرید هستند و در آن ها نسبت به باتری های استارتر از صفحات اسفنج سربی درشت تر و سنگین تر استفاده شده است.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.