لوگو امداد باتری غلامی

تست بار باطری ماشین در حالت فول شارژ

تست بار باطری ماشین در حالت فول شارژ

تست بار باتری خودرو در حالت شارژ کامل چگونه انجام می شود؟

 

این مطلب روشی مناسب تست بار باتری خودرو را به شما توضیح می دهد. این روش فقط برای مواقعی کاربرد دارد که باتری صد در صد شارژ داشته باشد. (در این وضعیت ولت متر باید اعدادی بین 12 تا 12.9 ولت را نشان دهد).

– ابتدا می بایست بست های باطری خودرو را باز کنید.

– سر مثبت تستر (سیم قرمز، برخی تستر ها طوری طراحی شده اند که فقط همین یک سیم قرمز را دارند) را باید به خروجی مثبت باتری وصل کنید.

– سر منفی را به خروجی منفی باتری ماشین وصل کنید. دقت کنید که بعضی تسترها خروجی منفی (سر مشکی رنگ) ندارند. در عوض در این تسترها یک کانکتور در سمت دیگر تستر قرار دارد.

نحوه تست بار باطری خودرو در حالت شارژ کاملاگر تستر شما از این نوع است باید قطب منفی باتری را به آن اتصال دهید.

به این نکته کلیدی برای این روش تست دقت کنید:

این وسیله نباید برای بیشتر از 5 ثانیه پس از اتصال به باتری کار کند. در واقع باید ارقامی که در ثانیه پنجم مشاهده می کنید را در نظر بگیرید.

هنگام اتصال خروجی منفی باتری ماشین به کانکتور تستر ممکن است جرقه هایی ایجاد شود که طبیعی است. اگر باتری ماشین تان در وضعیت مناسبی باشد، ولتاژ آن به تا 10 الی 10.5 ولت افت می کند. بعد از این که ولتاژ افت کرد و تستر را از باطری خودرو جدا کردید، نرخ ولتاژ باید کمی افزایش پیدا کند. اگر ولتاژ تا 9 ولت یا بیشتر افت پیدا کرد، احتمالا لازم است باتری را با یک باتری جدید جایگزین کنید.

 

خرید باطری ماشین :

جهت خرید باطری ماشین، تعویض باطری خودرو و یا نصب باتری ماشین و یا انتخاب باطری مناسب برای خودروی خود می توانید از فروشگاه اینترنتی بازار باتری خرید نمایید و یا با کارشناسان ما با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

 

۰۲۱-۵۵۳۶۳۵۱۰

۰۲۱-۵۵۳۶۳۵۱۱

 

تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۵۰۰۵۶۰

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.