لوگو امداد باتری غلامی

آشنایی با باطری پژو 2008

باتری پژو 2008

بررسی باتری پژو 2008 

 

پژو ۲۰۰۸ مثل مدل‌های ۲۰۶، ۲۰۷، ۳۰۱ روی پلتفرم PF1 تولید شده و از موتور توربوشارژر THP165 استفاده می‌کند. پژو ۵۰۸ و سیتروئن C3 هم از جمله خودروهایی هستند که قدرت خود را از این پیشرانه می‌گیرند. این موتور ۱.۶ لیتری یکی از بهترین پیشرانه‌های ۴ سیلندر بنزینی است که چند سال پشت سر هم عنوان بهترین موتور را از آن خود کرده و می‌تواند ۱۶۳ اسب بخار نیرو تولید کند و ۲۴۰ نیوتن.متر هم گشتاور دارد. برای خرید باتری پژو 2008 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

معمولا مصرف سوخت خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور بیشتر از خودروهای هاچبک و سدان است، با این حال هزینه بنزین پژو ۲۰۰۸ خیلی زیاد نیست و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. شتاب ۸.۲ ثانیه‌ای و سرعت ۲۱۷ کیلومتر بر ساعت پژو ۲۰۰۸، رانندگی اسپرت و هیجان‌انگیزی را برای راننده فراهم می‌کند و به همین دلیل و برای پایداری بیشتر در جاده‌ها و خیابان‌ها، سیستم تعلیق سفت‌تر شده و نمی‌توان انتظار رانندگی آفرود از این کراس‌اوور داشت.

 

مشخصات فنی خودرو

قیمت باتری پژو 2008

  • حجم موتور 1600 سی سی
  • نوع موتور بنزینی توربو شارژ
  • تعداد سیلندر / سوپاپ 4 / 16
  • قدرت موتور 163 اسب بخار
  • گشتاور 240 نیوتون متر
  • گیربکس اتوماتیک 6 سرعته
  • ترمزهای عقب و جلو دیسکی
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • سرعت 217 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 تا 100 7.9 ثانیه
  • مصرف شهری 9.8 لیتر
  • مصرف جاده ای 4.9 لیتر
  • مصرف ترکیبی 6.7 لیتر

 

 

باطری فابریک 2008

 

هنگامی که خودروی پژو ۲۰۰۸ خود را از کارخانه‌ تحویل می‌گیرید، باتری کلسیمی به صورت فابریک و با ظرفیت ۶۰ آمپر بر روی آن نصب شده است. باتری پژو ۲۰۰۸ در ابعاد ۲۴*۱۸*۲۰ سانتی متر که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع آن است. با توجه به مشغله امروزه افراد که وقت چک کردن باتری ماشین را ندارند، توصیه ما به شما استفاده از باتری اتمی است. بهترین باتری‌های داخلی برای این خودرو فرانسوی شامل: سپاهان باتری، صبا باتری و برنا باتری می‌باشند. در صورت استفاده از سیستم‌های صوتی، روشن کردن کولر بصورت متداوم در فصل تابستان بهتر است از باتریهای با ظرفیت بیشتر استفاده کنید. این خودرو امکان نصب باتری با ظرفیت ۶۶ آمپر و ۷۴ آمپر را دارد.

 

 

باتری اصلی پژو 2008

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

گارانتی باتری ماشین پژو 2008

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

خرید باتری پژو 2008

 

بهترین باطری برای پژو 2008

 

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 60 آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری پژو ۲۰۰۸ و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

 

قیمت باتری پژو

باتری پژو۲۰۰۸ دارای قیمت‌های متفاوتی میباشد . این قیمت‌ها بستگی به نوع باتری آمپر باتری و شرکت سازنده باتری دارند. باتری های آمپر بالاتر قیمت بیشتری نسبت باتری های آمپر پایین تر دارند. باتری های کره ای اصلی قیمتشان از سایر انواع دیگر بیشتر است و در نهایت قیمت باتری اتمی از نوع اسیدی بالاتر است. به علت مهم و حیاتی بودن نقش باتری در سیستم برقی ۲۰۰۸حتما بهترین باتری را خریداری نمائید.

خرید باتری با قیمت و البته کیفیت بالا می‌تواند کمک زیادی در جهت بالا رفتن طول عمر باتری و قطعات برقی خودرو ایجاد نماید. در زمان خرید باتری قیمت باتری فرسوده خود را محاسبه کنید تا بدین ترتیب بخشی از مبلغ باتری خریداری شده کاسته شود. جهت اطلاع از قیمت روز انواع باتری ایرانی و خارجی با فروشگاه امداد باتری غلامی تماس حاصل نمائید.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.