لوگو امداد باتری غلامی

خرید باطری کاپرا

باتری وانت کاپرا

 مشخصات باتری وانت کاپرا

 

 

کاپرا ( گرند تایگر ) دو کابین محصول شرکت چینی ZX AUTO است که در ایران توسط گروه بهمن مونتاژ می شود و نسخه ی دو کابین این خودرو به صورت تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه می شود. تیپ دو دیفرانسیل کاپرا مجهز به کنترل الکترونیک هوشمند محورها است که به سه حالت 4H – 2H و 4L قابل تنظیم است. برای خرید باتری کاپرا با ما تماس بگیرید.

کاپرا دو کابین در عین حال که راحتی یک خودروی سدان را برای شما دارد، جاداری و انعطاف پذیری یک پیکاپ را هم دارا است. موتور کاپرا دو کابین 2.4 لیتر حجم دارد و 127 اسب بخار قدرت تولید می کند، همچنین گیربکس این خودرو 5 سرعته دستی است و در هر 100 کلیلومتر 10.5 لیتر بنزین مصرف می کند.

کاپرا دو کابین تک دیفرانسیل 480 کیلوگرم و کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل 300 کیلوگرم توانایی حمل بار دارند. از تجهیزات ایمنی و امکانات رفاهی کاپرا می توان به سیستم ترمز ABS و EBD، کیسه ایمنی هوا ، شیشه های برقی اتوماتیک ، فرمان قابل تنظیم ، آینه های جانبی برقی ، قفل مرکزی و ریموت کنترل اشاره کرد.

 

 

 

 

باطری فابریک کاپرا

 

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب راست

قیمت باتری کاپرا

 

 

 

مشخصات فنی خودرو

 

کاپرا از یک موتور 2400 سی سی با کد 4G69 بهره می برد که در واقع متعلق به میتسوبیشی است. این موتور توانایی تولید 124 اسب بخار در دور موتور 5200 را دارد. همچنین گشتاور تولیدی این پیشرانه نیز 200 نیوتون متر در دور موتور 2500 تا 3000 دور در دقیقه است.

مشابهت های فنی این خودرو با محصولات قدیمی میتسوبیشی تنها به موتور اشتراکی منحصر نمی شود و تعداد زیادی از قطعات جلو بندی و عقب بندی این خودرو نیز با محصولاتی از میتسوبیشی مشترک هستند، سیستم تعلیق کاپرا در قسمت جلو دو جناقی با میله پیچشی، و در قسمت عقب فنر شمش است. ترمز های خودرو نیز در جلو دیسکی و در عقب کاسه ای هستند که به ABS و EBD نیز مجهزند.

 

 

 

 

زمان تعویض باتری وانت کاپرا

 

 

  • ماشین با استارت سنگین روشن می شود
  • باتری پس از مدتی دشارژ میشود
  • چراغها و شیشه بالابر خودرو در زمان ماشین خاموش ضعیف شده است
  • با روشن کردن چراغهای جلو در زمان ماشبن خاموش پس از 5دقیقه باتری تخلیه میشود
  • سولفاته زدن سر باتری
  • باد کردگی باطری خودرو
  • سفید شدن نشانگر باتری
  • برق خودرو قطع شده است
  • برق پشت آمپر ضعیف شده باشد

 

 

 

 

راهنمایی های خرید باتری

 

باطری فابریک وانت کاپرا

اعدادی که در قسمت آمپر درج شده است به این معنا است که آمپری که باید شما انتخاب کنید باید در بازه ذکر شده باشد. بازه انتخاب آمپر به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. میزان برقی است که خودرو مصرف می کند.
  2. میزان قدرت دینام خودرو برای شارژ باطری
  3. حجم و گنجایش محفظه داخلی خودرو برای این که باتری به صورت ایمن قرار گیرد.

نکته بسیار مهم این است که اگر خودروی شما دارای باندهای قوی است، در این صورت برقی که خودرو شما مصرف می کند بسیار بالا می رود. پس در این صورت شما نیازمند این هستید که بالاترین آمپر موجود را انتخاب کنید. برعکس این قضیه هم صحت دارد. به این معنا که اگر مصرف برق اضافی ندارید، می توانید کمترین آمپر را برای خودرو خود انتخاب کنید.

اگر در مناطق بسیار گرم زندگی نمی کنید، باتری های سرب اسیدی گزینه خوبی هستند. این باتری ها در محیط های ۱۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد به خوبی کار می کنند. اما اگر در مناطق گرمسیری زندگی می کنید این باتری ها را خریداری نکنید. چرا که نسبت به تغییرات دما حساسیت زیادی از خود نشان می‌دهند.

 

 

 

 

گارانتی باتری وانت کاپرا

 

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.