لوگو امداد باتری غلامی

آشنایی با باطری نیسان وانت

باتری وانت نیسان

مشخصات باتری وانت نیسان

 

وانت نیسان آبی اول در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته است. از خودرویی که از سال ۱۳۴۹ در کشور تولید می‌گردد، انتظار طراحی خاصی نباید نداریم. حکایت نیسان وانت زامیاد حکایت قالی کرمان است.

این خودرو با بیش از پنجاه سال سن در کشور ما تغییر خیلی خاصی نسبت به روز اول نکرده‌است. تمامی خطوط به کار رفته در این خودرو خطوط صاف بوده و شاهد هیچ منحنی‌ای در آن نیستیم. برای خرید باتری وانت نیسان با ما تماس بگیرید.

چراغ‌های جلو به فرم دو دایره دو قلوی عمودی هستند و جلو پنجره آن هم مستطیل‌های بزرگ کنار هم قرار گرفته است. چراغ‌های عقب هم به فرم مستطیلی ایستاده‌اند و گرافیک داخلی آن‌ها متشکل از سه رنگ قرمز، سفید و نارنجی است.

این خودرو طی سالیان دراز تقریبا هیچ ارتقا فنی و تمایز برتری جز ارتقا توان باربری به ۲. ۱ تن، به کارگیری ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیرو ترمز به خود ندید.

اما یکی از ویژگی‌های بارزی که از سوی برند زامیاد بر این خودرو عتیقه ارائه شد، استفاده از پیشرانه دوگانه‌سوز بنزینی/گازی (CNG) و پیشرانه دیزلی بود.

 

مشخصات باتری وانت نیسان

قیمت باتری وانت نیسان

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

باطری فابریک نیسان وانت

در حال حاضر نیسان وانت در سه مدل انژکتوری بنزینی، دوگانه سوز و دیزلی تولید می‌شود. هر سه این مدل‌ها از باتری ۱۲ ولتی ۷۰ آمپری استفاده می‌کنند که با توجه به نبود تجهیزات برقی و امکانات اضافی در این خودرو، می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیازهای برقی باشد.

باتری نیسان وانت می‌تواند حداکثر ابعاد ۲۵.۵ سانتیمتر طول، ۱۷.۵ سانتیمتر عرض و ۲۲.۵ سانتیمتر ارتفاع داشته باشد. همچنین می‌توان از هر دو مدل باتری اتمی و اسیدی روی این ماشین استفاده کرد. اما به طور کلی باتری اتمی به خاطر داشتن عمر و کارایی بیشتر و نیاز به مراقبت کمتر، بیشتر توصیه می‌شود.

 

باطری ایرانی یا خارجی

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطری های ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید می گردد.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاه های اروپایی کیفیت باطری های ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است. باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطری های کره ای سالهاست که در ایران استفاده می شود و طول عمر بسیار مناسبی دارد. شرکت های باطری سازی ایرانی هم به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری می توانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسب تری هم دارند.

 

برندهای خوب و باکیفیت برای خودرو

انواع و اقسام برندهای باتری در ایران وجود دارد. در اینجا به چند مورد از آنهایی که امتحان خود را پس داده اند اشاره می کنیم :

  • برنا باطری شامل : زیتکس ، زمان ، ریبال ، گلوبال
  • سپاهان باطری : اوربیتال وان قرمز ، سیلور پلاس ، پریمیوم ، سوزوکی
  • پاسارگاد صنعت : هندل ، پروتون ، شاهین
  • صبا باطری : واریان ، اسپیدر ، ورسک ، هایتک

برای خرید باتری خودروی نیسان جونیور (زامیاد) می توانید از خدمات امداد باتری غلامی اقدام نمایید. این روش در کوتاه ترین زمان در دسترس شماست و می توانید نسبت به تعویض باتری خودرو خود اقدام نمایید.

به طور کلی می توان گفت که در شهر تهران، یکی از معضلاتی که همواره به خصوص برای خودروهای باری پیش می آید را می توان مشکل باتری دانست.

 

زمان تعویض باتری نیسان

فروش باطری نیسان وانت

  1. ماشین با استارت سنگین روشن می گردد
  2. باتری پس از مدتی دشارژ می گردد
  3. چراغ ها و شیشه بالابر خودرو در زمان ماشین خاموش ضعیف است
  4. با روشن کردن چراغ های جلو در زمان ماشبن خاموش پس از 5 دقیقه باتری تخلیه می شود
  5. قطب های باتری سولفاته گشته است
  6. باتری از طرفین بادکردگی دارد
  7. نشانگر باتری سفید شده باشد
  8. برق خودرو قطع شده باشد
  9. برق پشت آمپر ضعیف شده باشد

 

 

نوع باطری نیسان وانت چیست؟

باتری اسیدی ( تر ) و باتری اتمی ( خشک )

البته با توجه به مزیت های باتری سیلد نسبت به باطری اسید پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی می باشد. در صورتی که شما بر روی وانت نیسان آبی خود سیستم صوتی حرفه ای به همراه آمپلی و یا چراغ های روشنایی بیشتر نصب کرده اید حتما از باتری با ظرفیت آمپراژ بالاتر استفاده کنید.

کارخانه برای نیسان وانت باتری فابریک و استانداردی که تعبیه کرده براساس برق مورد نیاز خودرو تعیین کرده است. اگر شما یک قطعه برقی جدیدی نصب کردید حتما باتری خودرو را ارتقاء بدهید تا در مرور زمان خودرو و باتری دچار مشکل نشود.

 

021-55363510

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.