لوگو امداد باتری غلامی

خرید باطری هیوندای ولستر

باتری هیوندای ولستر

ویژگی های باتری هیوندای ولستر

 

در سال 2011، شرکت هیوندای در نمایشگاه خودرو دیترویت از هاچ‌بک جدید خود با نام ولستر رونمایی کرد. تولید هیوندای ولستر در‌‌کنار هیوندای جنسیس‌کوپه را می‌توان به‌نوعی پایه‌گذار یک ساختار‌شکنی در تاریخ 53‌ساله این خودروساز معروف کره‌ای دانست. هیوندای قبلاً هم خودروهای جوانانه‌ای مثل هیوندای کوپه (تیبورون) را در سبد محصولات خود داشت؛ اما ذات محافظه‌کارانه این شرکت، حتی در طراحی هیوندای کوپه نیز مشخص بود. برای خرید باتری هیوندای ولستر با ما تماس بگیرید.

هیوندای ولستر با ساختار متفاوت سه‌درب (یک درب در سمت راننده و دو درب در سمت مقابل) و المان‌هایی مانند شیب تند سقف، رینگ‌های بزرگ و گل‌گیرهای پُف‌کرده، آمده بود تا روي ديگر برند هیوندای را به جهانيان نشان دهد و قشر جوان را به‌سمت خود بکشاند که می‌توان گفت در این کار موفق ظاهر شد.

 

 

مشخصات فنی خودرو

 

قیمت باتری هیوندای ولستر

  • محور محرک متحرک جلو
  • حجم موتور ۱.۶ لیتر
  • نوع موتور چهار سیلندر خطی
  • تنفس موتور طبیعی
  • حداکثر قدرت ۱۳۸ اسب بخار در ۶۳۰۰ دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور ۱۶۷ نیوتون.متر در ۴۸۵۰ دور در دقیقه
  • شتاب حدود ۱۰.۳ ثانیه
  • حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت
  • تعداد سیلندر ۴
  • تعداد سوپاپ ۱۶
  • انتقال قدرت ۶ سرعت اتوماتیک دو کلاچ (8DCT)
  • مصرف سوخت ترکیبی ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر

 

 

مشخصات باتری ولستر

 

باتری‌ای که هیوندای برای هیوندا ولستر در نظر گرفته و به صورت فابریک روی آن قرار می‌دهد، از نوع اتمی با ولتاژ ۱۲ ولت و ظرفیت ۶۰ آمپر است که به خوبی نیازهای برقی خودرو و امکانات آن را فراهم می‌کند. اما در صورتی که سیستم صوتی با امپلی‌فایر پرمصرف و یا دیگر تجهیزات الکتریکی پرمصرف روی خودروی خود دارید، باید از باتری با ظرفیت بالاتر و حداکثر ۷۴ آمپر استفاده کنید.

محل قرار گیری باتری هیوندای ولستر دارای ابعاد ۲۴ سانتیمتر(طول)، ۱۷.۵ سانتیمتر(عرض) و ۱۹ سانتیمتر(ارتفاع) است. توصیه می‌شود با توجه به مزایایی که باتری اتمی نسبت به باتری‌های اسیدی دارد و همچنین سهولت در مراقبت و نگهداری آن، حتما باتری اتمی برای هیوندای ولستر خود تهیه کنید. عمر باتری هیوندا ولستر با توجه به نحوه استفاده و اقلیمی که در آن کار می‌کند می‌تواند بین ۲ تا ۳ سال متفاوت باشد.

 

 

باطری فابریک ولستر

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

ویژگی های باتری های اسید شارژ و سیلد

 

باتری های سیلد و اسید شارژ در ویژگی هایی نظیر وزن، قدرت استارت و شیوه نصب مشترک هستند اما تفاوت هایی دارند؛ قیمت باتری اسید شارژ پایین تر از قیمت باتری سیلدی است اما نیاز به بررسی و نگهداری دارد. شش درب کوچک دایره ای روی سطح این نوع باتری وجود دارد که می بایست راننده چند وقت یک بار آنها را باز کرده و در صورت مشاهده کاهش سطح اسید (الکترولیت) باتری ، به آن آب مقطر اضافه کند.

باتری های سیلد گران تر هستند اما به دلیل اتمی بودنشان بیشتر عمر می کنند و در عین حال نیاز به بررسی دوره ای هم ندارند. نشانگر یا به اصطلاح چشمی به کار رفته در سطح بیرونی این نوع باتری، راننده را از سطح اسید موجود در باتری مطلع می کند؛ دلیل عدم نیاز به بررسی دوره ای این نوع باتری هم همین است.

 

 

خرید باطری هیوندای ولستر

بهترین باطری برای هیوندای ولستر

 

باطری پیشنهادی ما به شما باطری هیوندای ولستر آمپر اتمی واریان صبا باتری است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است، اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری هیوندای ولستر و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

 

نصب باطری با تاریخ تولید جدید و سریال اصلی:

 

کیفیت و کارایی یک باطری تاریخ گذشته به مراتب کمتر از یک باطری تولید جدید می باشد.حتی هنگامی که باتری ماشین برای مدتی در فروشگاه‌ها و یا انبارها انباشته می‌شوند ممکن است قدرت خود را از دست بدهند. بنابراین باتری‌هایی را که در شش ماه اخیر تولید شده‌اند را انتخاب کنید. متاسفانه افرادی سودجو اقدام به واردات و فروش باطری های تاریخ گذشته با سریال تقلبی نموده اند. تمامی باطری های عرضه شده در فروشگاه امداد باتری غلامی تولید جدید بوده و سال ساخت در کارت گارانتی نیز درج می گردد.

 

 

021-55363510

 

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.