لوگو امداد باتری غلامی

فروش باطری هایما s5

باتری هایما s5

مشخصات باتری هایما s5 

 

 

هایما S5 یک خودروی کراس اوور کامپکت است که سال 2014 توسط خودروساز چینی، هایما، رونمایی شد. این خودرو تا کنون در دو نسل تولید شده‌است. نسل اول از سال 2014 تا سال 2017 و نسل دوم هم از سال 2018 تا کنون ادامه دارد. نسل اول این خودرو که در ایران نیز تولید می‌شود، ابتدا با یک موتور ۱.۶ لیتری تنفس طبیعی عرضه می‌شد. چند ماه بعد، نسخه توربوی این خودرو نیز از طرف شرکت اتومبیل سازی ایران خودرو در دسترس مشتریان قرار گرفت.برای خرید باتری باتری هایما s5 با ما تماس بگیرید.

نسل دوم هایما S5، فیس لیفتی سنگین به خود دید و هم به لحاظ ظاهری و هم امکانات و آپشن‌ها تغییرات زیادی کرد. خودروهای نسل دوم با موتورهای گوناگونی عرضه شدند. شرکت خودرو سازی هایما، نسل دوم S5 را با طراحی بسیار زیبا و به روز در اختیار عموم قرار داد. ناگفته نماند که ایران خودرو از سال ۱۳۹۶ اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو در واحد خراسان کرده‌است.

 

 

 

 

امکانات رفاهی هایما s5

قیمت باتری هایما s5

  • صندلی برقی راننده قابل تنظیم در 6 جهت
  • صندلی برقی سرنشین قابل تنظیم در چهار جهت
  • سانروف برقی
  • سیستم تهویه مطبوع اتومات با قابلیت نمایش دمای بیرون و داخل کابین
  • استارت دکمه
  • سیستم ورود بدون کلید
  • فرمان چرمی با کلیدهای کنترلی مختلف
  • صندلی عقب 2 تکه برای استفاده بهینه از فضای کابین
  • چراغ‌های جلو قابل تنظیم از داخل کابین
  • سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 7 اینچ
  • قابلیت تنظیم صدای سیستم صوتی با توجه به سرعت خودرو

 

 

باطری هایما s5 چند آمپر است؟

 

باطری هایما اس 5 به طور معمول در ابعاد ۲۷ -۱۸ -۲۳ سانتی متر که به ترتیب طول، عرض و ارتفاع است، تولید می‌شود. از نظر فنی هم باتری این خودرو 60 آمپر با ولتاژ ۱۲ ولت از نوع پایه کوتاه – قطب چپ می‌باشد. نوع باطری اولیه خودروی چینی هایما s5 60 آمپر اسیدی است. طول عمر باتری هایما ارتباط مستقیمی با نحوه استفاده شما از برق خودرو دارد.

در صورت استفاده از سیستم‌های صوتی و تصویری و استفاده مکرر از کولر ماشین در روزهای تابستانی بهتر است از باتری با ظرفیت بیشتر استفاده کنید. امکان نصب باتری تا توان ۷۴ آمپر نیز روی خودرو وجود دارد. باتری‌ فابریک هایما s5 به طور تقریبی ۲ سال عمر می‌کنند. البته تخمین زده می‌شود پس از طی ۴۰ تا ۵۰ هزار کیلومتر باطری خودرو هایما s5 شما نیاز به تعویض دارد. البته شما می‌توانید با استفاده درست و رعایت نکات ذکر شده طول عمر باتری ماشین خود را افزایش دهید.

 

 

باتری اصلی هایما

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

گارانتی باتری ماشین هایما S5

فروش باتری هایما s5

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

تعویض باتری haima s5 

 

برهیچکس پوشیده نیست که اگر تعویض باتری توسط افرادی صورت گیرد که فاقد دانش فنی هستند قطعاً آسیب جدی و جبران ناپذیری به سیستم برقی خودروی شما وارد خواهد شد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم این کار را به افراد کاربلد، برخوردار از دانش فنی به روز شده و متخصص بسپارید.

نکته خیلی مهم برای موقع تعویض باطری شناسایی باتری با تاریخ ساخت قدیمی و جدید است. چرا که یک باتری تاریخ گذشته کارایی و کیفیت مطلوبی ندارد. علاوه بر آن انباشته شدن باتری هایما s5 در انبار ها و فروشگاه ها در کاهش قدرت آن بی تاثیر نیست. در مجموعه امداد باتری به هیچ وجه این مشکل وجود ندارد و به دلیل مشتریان ثابتی که این مجموعه دارد باتری ها پس از تولید به شکل مستقیم به موقع به فروش می رسند.

بنابراین به جرات می توان گفت که یکی از پارامتر های مهمی که می توان بهترین فروشگاه عرضه کننده باتری را با استفاده از آن شناخت این است که بدانیم آیا آن فروشگاه باتری هایی را با سریال اصلی و تاریخ تولید جدید عرضه می کند یا خیر؟! در این میان افراد سودجویی ممکن است اقدام به فروش یا حتی واردات باتری هایی کنند که تاریخ آنها گذشته یا سریال های تقلبی دارد.

 

 

021-55363510

021-55363511

 

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.