لوگو امداد باتری غلامی

فروش باطری نیسان رونیز

باتری نیسان رونیز

معرفی باتری نیسان رونیز

 

نیسان رونیز یکی از خودروهای معروف مونتاژی پارس خودرو در دهه ی هشتاد بود که با ظاهر زمخت خود ، جوانان مشتاق ماجراجویی را به خود جلب می نمود. رونیز یک خودروی پنج نفره است که قابلیت تا شدن صندلی های عقب را دارد. گرچه این قابلیت اکنون عادی به نظر می رسد اما در آن زمان می توانست برای طیفی از خریداران جذاب باشد. برای خرید باتری نیسان رونیز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نیسان رونیز یک آفرودر واقعی است. در این خودرو امکاناتی همچون فضای توری شکل با قابلیت قرار دادن دوچرخه ، جای قلاب ، قلاب سقف و جعبه ی کمک های اولیه و قابلیت قرار گیری قایق های موسوم به کایاک بر روی سقف به چشم می خورند که برای عشاق طبیعت گردی مطلوب هستند. طراحی خودرو در زمان خودش می توانست جذاب باشد. اما اکنون کمی تکراری شده و نمی توان آن را زیبا خطاب کرد. اما با گلگیر های برجسته و جلو پنجره ی مشکی و سقف خاص حس ماجراجویی را به بیننده القا می کند.

 

 

مشخصات فنی رونیز

 

قیمت باتری نیسان رونیز

  • موتور 4 سیلندر
  • حداکثر قدرت 150 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور 208 نیوتن متر
  • حجم موتور 2.4 لیتر
  • تعداد سوپاپ 16
  • جعبه دنده 5 سرعته دستی
  • جعبه دنده دو دیفرانسیل
  • شتاب ۰ تا 100 15.2 ثانیه
  • حداکثر سرعت 170 کیلومتر در ساعت
  • وزن خالص 1770 کیلوگرم
  • فاصله محورها 2650میلیمتر

 

 

مشخصات باتری نیسان رونیز

 

 

باتری نیسان رونیز به شکل فابریک دارای ظرفیت 70 میلی آمپری و چیدمان قطب های L است. در صورتی که بر روی خودرو از سیستم های صوتی قوی یا چراغ های متفاوت از چراغ های فابریک نصب شود، لازم است که از باتری با ظرفیت های بالاتر برای خودرو استفاده شود. بهتر است برای خرید باتری نیسان رونیز، باتری های اتمی را استفاده کنید. باتری های اتمی نیازی به نگهداری نداشته و نسبت به مدل های اسیدی، طول عمر بیشتری را به خود اختصاص می دهند.

 

 

 

باطری فابریک رونیز

 

  • ظرفیت باتری: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

 

 

خرید باتری نیسان رونیز

عمر مفید باتری ماشین نیسان رونیز

 

میزان عمر باتری علاوه بر برند و شرکت سازنده آن به عوامل دیگری نیز وابسته است. باتری ها در مناطق گرمسیری خیلی زودتر خراب خواهند شد. همچنین خرابی دینام نیز یکی دیگر از عواملی است که عمر باتری را کاهش می دهد. عواملی چون شارژ و دشارژ باتری، دمای محیط و نحوه نگهداری از آن در عمر مفید باتری دخیل می باشد.

روشن گذاشتن دائمی کولر و سیستم صوتی خودرو باعث می شود تا عمر مفید باتری خیلی زود کاهش یابد. زیرا این کار باعث تخلیه و دشارژ شدن باطری شده و دینام باید مجددا باتری را شارژ نماید. در صورتی که این عمل به دفعات انجام گیرد سبب خراب شدن باتری می شود. گزارش شده است که عمر باتری های ایرانی تا 2.5 سال و باتری های کره ای 4.5 سال می باشد.

 

 

قیمت باطری رونیز

 

امداد باتری غلامی به عنوان مرجع تخصصی اطلاع رسانی درباره قیمت و مشخصات انواع باتری خودرو و همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین فعال در این زمینه انواع باتری های ایرانی و خارجی را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه می کند. شما می توانید به صورت حضوری و غیرحضوری از خدمات امداد باتری غلامی برای خرید، نصب و تعویض انواع باتری بهره مند شوید. ضمنا جهت استعلام و مشاهده قیمت باطری می‌توانید از همین صفحه استفاده کنید یا با همکاران ما در واحد فروش تماس برقرار نمایید. امداد باتری غلامی به عنوان مرجع تخصصی اطلاع رسانی درباره انواع باتری خودرو و همچنین بزرگترین فروشگاه آنلاین فعال در این زمینه انواع باتری نیسان رونیز را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب به شما ارائه می کند.

 

 

 

021-55363510

 

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.