لوگو امداد باتری غلامی

آشنایی با باطری لیفان x60

باتری لیفان x60

قیمت باتری خودرو لیفان x60 

 

لیفان x60 شاسی‌بلندی خانوادگی است که با فاصله محوری 2600 میلی‌متر، فضای کافی برای قرارگیری 5 سرنشین بزرگ‌سال و قدبلند را فراهم می‌کند.

قلب تپنده این کراس‌اوور چینی یک پیشرانه 1.8 لیتری 4 سیلندر خطی مجهز به تکنولوژی WT-i است که توان 131 اسب بخار و گشتاور 168 نیوتن متر را تولید می‌کند.

شتاب صفر تا صد 13.2 ثانیه‌ای نشان می‌دهد که پیشرانه لیفان x60 دارای قدرت کافی برای راه‌اندازی و همراهی این خودروی 1330 کیلویی نیست.برای خرید باتری باتری لیفان x60 با ما تماس بگیرید.

شتاب پایین را بایستی یک نکته منفی در کارنامه مشخصات فنی لیفان x60 در نظر گرفت. گیربکس خودرو لیفان x60 در دو نوع 5 سرعته دستی و CVT اتوماتیک عرضه شده است. با استفاده از سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو، قدرت تولیدی توسط موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

این جعبه‌دنده در نوع اتوماتیک دارای هماهنگی بالایی با موتور خودرو بوده و تعویض دنده‌ها را در زمان مناسب انجام می‌دهد. حداکثر سرعت 170 کیلومتر بر ساعت نیز نشان می‌دهد که لیفان x60 خودرویی کاملا مناسب برای خانواده‌های طرفدار آرامش و امنیت است که هیجانی در سرعت‌های بالا نمی‌بینند.

 

مشخصات فنی خودرو

قیمت باتری لیفان x60

  • مدل : لیفان X60 اتوماتیک
  • کلاس : شاسی بلند
  • گیربکس : اتوماتیک CVT
  • محور متحرک : دیفرانسیل جلو
  • تعداد و آرایش سیلندر/سوپاپ : 4خطی/16
  • حجم موتور سی سی : 1794
  • قدرت(اسب بخار/دور در دقیقه) : 131/6000
  • گشتاور(نیوتن متر/دور در دقیقه) : 168/4200
  • وزن خالص(کیلوگرم) : 1330
  • مشخصات تایر : 215/65R16
  • مصرف ترکیبی(لیتر) : 8.2
  • استاندارد الایندگی : یورو 3
  • حجم مخزن سوخت(لیتر) : 55
  • کیسه هوا : 2 عدد راننده و سرنشین جلو

 

باتری فابریک خودرو لیفان x60

محدوده ظرفیت باطری x60 را می توان بین 70 و 80 آمپر ساعت انتخاب نمود. باتری فابریک لیفان ایکس 60 که در کارخانه روی خودرو نصب شده است، 80 آمپر پایه بلند و با چینش قطب مخالف یا راست از نوع اتمی می باشد.

اما گاهی به دلیل کمبود این باتری 80 آمپر در بازار با این ابعاد برای باتری های بعدی با همان ابعاد از باطری های اتمی 70 آمپر مخالف یا راست پایه بلند استفاده می شود. از این رو بهتر است همان باطری با آمپراژ توصیه شده کارخانه خریداری و تعویض گردد.

گاهی اوقات کارخانه های باطری سازی مانند سپاهان، باطری هایی با ظرفیت 75 آمپر ساعت ( باتری سوزوکی سپاهان ) در تعداد محدود یا اوربیتال EFB با ظرفیت 80 آمپر تولید کرده اند که از لحاظ ابعادی بازهم با 70 و 80 آمپر یکی است.

 

مشخصات باطری اصلی

  • ظرفیت باتری اصلی: 80 آمپر ساعت – 80AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

ویژگی های باتری های اسید شارژ و سیلد

باتری های سیلد و اسید شارژ در ویژگی هایی نظیر وزن، قدرت استارت و شیوه نصب مشترک هستند اما تفاوت هایی دارند. قیمت باتری اسید شارژ پایین تر از قیمت باتری سیلدی است اما نیاز به بررسی و نگهداری دارد.

شش درب کوچک دایره ای روی سطح این نوع باتری وجود دارد که می بایست راننده چند وقت یک بار آنها را باز کرده و در صورت مشاهده کاهش سطح اسید (الکترولیت) باتری ، به آن آب مقطر اضافه کند.

باتری های سیلد گران تر هستند اما به دلیل اتمی بودنشان بیشتر عمر می کنند و در عین حال نیاز به بررسی دوره ای هم ندارند. نشانگر یا به اصطلاح چشمی به کار رفته در سطح بیرونی این نوع باتری، راننده را از سطح اسید موجود در باتری مطلع می کند. دلیل عدم نیاز به بررسی دوره ای این نوع باتری هم همین است.

 

خرید باطری لیفان x60

بهترین باتری ماشین لیفان X60

بهترین باطری برای ماشین لیفان X60 باتری 70 آمپر اتمی میباشد.

باطری پیشنهادی ما به شما باطری 70 آمپر اتمی اوربیتال وان سپاهان است. هم کیفیت بالا و قیمت مناسب از نکات قابل توجه این برند است. انتخاب باتری برای خودرو، امری سلیقه ای نیست و بستگی به سه عامل مهم دارد:

  1. میزان برقی که هر خودرو مصرف می کند؛
  2. میزان فضایی که برای جاگذاری امن باتری زیر کاپوت در نظر گرفته شده است؛
  3. و میزان قدرتی که دینام برای شارژ باتری دارد.

با توجه به سه پارامتر فوق، در دفترچه راهنمای هر خودرویی به باتری مناسب آن خودرو اشاره شده است. اما شاید افراد زیادی باشند که بی توجه به این ویژگی ها باتری لیفان X60 و یا سایر خودروها را خریداری کنند.

 

گارانتی باتری ماشین لیفان X60

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید.

مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.