لوگو امداد باتری غلامی

فروش باطری لاماری ایما

باتری لاماری ایما

مشخصات باتری لاماری ایما

 

 

خودروی لاماری ایما که در میان ایرانیان و به‌ویژه قشر جوان طرفداران زیادی دارد، در کلاس SUV دسته‌بندی شده است. طول، عرض و ارتفاع خودرو به ترتیب ۴۵۶۵*۱۸۶۰*۱۶۹۰ میلی‌متر و فاصله میان دو محور آن ۲۷۱۵ میلی‌متر است. طراحی لاماری کاملا مدرن است و در این بخش امتیاز خوبی می‌گیرد. لاماری در واقع خودرویی کشیده با خطوط تیز است. و المان‌هایی مانند چراغ‌‌های دو قسمتی جلو و چراغ‌‌های LED عقب به‌هم‌پیوسته، جلوه کم‌نظیری به آن داده است. برای خرید باتری لاماری ایما با ما تماس بگیرید.

این خودرو، بسیار ظریف و ماهرانه طراحی شده است و به‌خوبی روی جزئیاتی مانند شیب ملایم سقف به‌سمت عقب، رینگ‌‌های دورنگ، اگزوز چهارگانه. آینه‌‌های جانبی روی درب‌ها، جلوپنجره بزرگ و چراغ ترمز سوم کار شده است. درنهایت، خودرویی خلق شده است که چهره‌ای خشن، شیک و جوان‌پسند دارد. و از سایر خودروهای چینی هم‌رده‌اش متمایز است. طراحی کلی بدنه این خودرو و به‌ویژه بخش عقب آن الهام گرفته از لامبورگینی اوروس است. البته ظرافت آن را ندارد، اما به‌راحتی‌ می‌توان شباهت بسیار زیاد این دو خودرو را با هم متوجه شد. لاماری همچنین شباهت فوق‌العاده‌ای به شاسی‌بلند لوتوس Eletre دارد.

 

 

مشخصات فنی خودرو

 

قیمت باتری لاماری ایما

  • نوع موتور بنزینی تزریق مستقیم
  • حجم موتور ۱.۵ لیتر
  • سیلندر / سوپاپ ۴ / ۱۶
  • تنفس موتور توربو
  • قدرت ۱۹۵ اسب بخار
  • گشتاور ۲۸۵ نیوتن.متر
  • گیربکس ۷ سرعت اتوماتیک دو کلاچ تر
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • شتاب ۹.۵ ثانیه
  • سرعت –
  • مصرف سوخت –
  • استاندارد آلایندگی یورو ۵
  • فرمان برقی
  • نوع بدنه کراس اوور سایز کوچک
  • نوع رینگ آلومینیومی

 

 

 

مشخصات و طول عمر باتری لاماری ایما

 

 

باتری لاماری ایما در قسمت جلوی ماشین و در داخل کاپوت آن قرار دارد. این باتری در ابعاد 24*18*19 سانتیمتر می‌باشد. بیشترین آمپری که برای باطری در خودرو لاماری ایما در نظر گرفته می‌شود 60 آمپر است. طول عمر باتری لاماری ایما تا حد زیادی به نوع آن و کارکرد مصرف کننده بستگی دارد. میزان عمر باتری در اصل به نوع مصرف شما و شرایط اقلیمی منطقه شما بستگی دارد و ممکن است یک باتری یک سال عمر و همان باتری در خودروی دیگر ۳ سال عمر کند. باتری در مناطق گرمسیر و مسیر های پرترافیک زودتر کیفیت خود رااز دست میدهد. بررسی‌های تجربی نشان داده است به طور معمول طول عمر مفید باطری لاماری ایما حدود ۲ تا ۳ سال است.

اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو لاماری ایما شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو لاماری ایما شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری خودرو خود را عوض کنید.

 

 

 

باطری فابریک لاماری

 

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است. و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است. باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

 

 

خرید باتری لاماری ایما

گارانتی باتری ماشین لاماری ایما

 

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

 

نصب و تعویض باتری لاماری ایما

 

 

خرید باتری و نصب آن دو مقوله وابسته به یکدیگر هستند. دارندگان خودرو لاماری ایما بعد از خرید باتری نیاز به متخصص برق خودرو برای تعویض و نصب آن دارند. اگر شما خرید خود را از امداد باتری غلامی انجام دهید از خدمات نصب رایگان آن نیز بهره مند خواهید شد. ضمنا قبل از خرید، متخصص برق خودرو تست سلامت باتری را برای شما انجام خواهد داد. در صورتی که نیاز به تعویض باتری نباشد، این به موضوع به شما اطلاع داده خواهد شد تا از صرف هزینه اضافی برای شما جلوگیری شود.

توجه: در هنگام تعویض باتری، تحویل باتری فرسوده اجباری است. در غیر این صورت مبلغ اضافه ای به ازای هر آمپر اضافه خواهد شد. کارشناسان فنی امداد باتری غلامی در سراسر نقاط تهران (شمال تهران – جنوب تهران – غرب تهران – شرق تهران) آماده خدمات رسانی و تعویض باتری خودروی لاماری ایما شما بصورت رایگان در محل می باشند.

 

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.