لوگو امداد باتری غلامی

بهترین باتری برای تویوتا هایلوکس

باتری فابریک تویوتا هایلوکس

مشخصات باتری تویوتا هایلوکس

 

تویوتا هایلوکس یکی از معروف‌ترین و جان‌سخت‌ترین وانت‌هایی است که در همه کشورهای جهان طرفداران پروپاقرصی دارد. از سال 1968 میلادی تاکنون، هشت نسل از این پیکاپ به بازار آمده است و در این سال‌ها از یک وانت جمع و جور ارزان‌قیمت به یک پیکاپ بزرگ و گران تبدیل شده است. برای خرید باتری تویوتا هایلوکس با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هایلوکس مورد توجه آفرودسواران و افرادی است که نیاز به یک خودرو کاری دارند. همین طور بسیاری از ارگان‌های نظامی جهان نیز این وانت را در ماموریت‌های خود به کار می‌گیرند. چرا که علاوه بر دوام فنی بالا، از قابلیت‌های آفرود و توانایی فنی مطلوب برای انجام کارهای مختلف در جاده‌های هموار و ناهموار برخوردار است. نسل‌ها و مدل‌های مختلف تویوتا هایلوکس وارد کشورمان شده که جدیدترین آن‌ها مدل 2016 این وانت است.

 

 

 

مشخصات فنی

قیمت باتری تویوتا هایلوکس

  • موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
  • حجم موتور 2694 سی سی
  • تنفس موتور تنفس طبیعی
  • انتقال نیرو دو دیفرانسیل
  • حداکثر قدرت 164 اسب بخار در 5200 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 245 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
  • جعبه دنده 5 دنده دستی یا 6 سرعته خودکار
  • شتاب 0 تا 100 9.5 ثانیه
  • حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت
  • وزن 1720 کیلوگرم
  • اندازه (میلیمتر) 5335 طول – 1855 عرض – 1815 ارتفاع
  • فاصله بین دو محور 3090 میلیمتر

 

 

 

ویژگی های تویوتا هایلوکس

 

تویوتا هایلوکس به دلیل توانایی‌ها فنی و البته اعتباری که در مدت ده‌ها سال کسب کرده، یکی از پرطرفدارترین و مشهورترین وانت‌های بازار ایران است و نسل‌های مختلف آن همچنان جزو پرفروش‌ترین وانت‌های وارداتی در کشورمان به شمار می‌روند. بنابراین به راحتی می‌توان وضعیت خرید و فروش این پیکاپ ژاپنی را نسبتا پررونق و مناسب ارزیابی کرد‌. البته ناگفته نماند که افزایش قیمت‌ها در بازار کشور سبب شده تا برخی از مشتریان مرفه به جای خرید یک وانت نسبتا لوکس به سراغ خودروهای کراس‌اوور چینی رفته و خرید آن‌ها را به تویوتا هایلوکس 2016 ترجیح دهند.

 

 

باطری فابریک هایلوکس

 

  • ظرفیت باتری: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

 

 

نگهداری از باتری تویوتا هایلوکس

 

باتری ماشین باید حدود 3 سال دوام بیاورد ، اما مانند بیشتر قطعات خودرو ، همه اینها بستگی به نحوه برخورد شما با آن دارد. چرخه های متعدد تخلیه و شارژ عمر هر باتری را کوتاه می کند و خرابی دینام موتور سریعترین مسیر برای خالی شدن باتری است. البته ، باتری می تواند تا زمانی که موتور روشن است شارژ خود را حفظ کند ، اما پس از خاموش شدن دستگاه های الکترونیکی مستقیماً از باتری خارج می شوند.

برای جلوگیری از این کابوس تخلیه خودکار مکرر ، همیشه پس از اتمام رانندگی چراغهای جلو و چراغ های داخلی را خاموش کنید. به یاد داشته باشید که گذاشتن وسایل الکترونیکی مانند GPS یا تلفن های همراه به شارژر خودرو می تواند باتری را نیز در طولانی مدت خالی کند.

دمای محیط تأثیر قابل توجهی بر عمر و عملکرد باتری دارد. اکثر باتری های خودرو از یک محلول الکترولیت مایع برای نگه داشتن شارژ استفاده می کنند که تحت تأثیر هوای گرم یا سرد قرار می گیرد. سرما توانایی محلول در انتقال قدرت کامل را کاهش می دهد به همین دلیل راه اندازی ماشین در زمستان دشوار است.

فروش باتری تویوتا هایلوکس

 

 

علائم خرابی باتری تویوتا هایلوکس

 

  1. از زمان خرید آن 2 سال یا 40.000 کیلومتر گذشته باشد.
  2. دیر روشن شدن خودرو
  3. تغییر رنگ نشانگر باتری
  4. خرابی ظاهری باتری
  5. سخت روشن شدن مجدد خودرو
  6. استارت نخوردن در هوای سرد
  7. نیامدن برق پشت آمپر صفحه کیلومتر

 

 

گارانتی باتری تویوتا هایلوکس

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا که باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی آن مراجعه کنید. این روزها با تدابیری که اندیشیده شده است شرکتها موظف به ارائه گارانتی به بهترین شکل و کمترین مشکل برای مشتری شده اند. شرکتهای داخلی اگر معتبر باشند مثل صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری گارانتی را انجام خواهند داد.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.