لوگو امداد باتری غلامی

آشنایی با باطری ام وی ام 530

باتری ام وی ام 530

معرفی باتری ام وی ام 530 

 

ام وی ام 530 یکی از اولین خودروهای چینی است که در دهه 90 شمسی وارد ایران شد. مدیران خودرو با همکاری کمپانی چینی چری، MVM 530 را در سال 1390 روانه بازار ایران کرد. در آن زمان ام وی ام 530 به‌عنوان یک خودرو پرآپشن با قیمت مقرون‌به‌صرفه بود. به‌همین دلیل خیلی از کسانی که به‌دنبال خرید ماشین میان رده بودند، به‌سراغ آن رفتند. آخرین مدل این خودرو در سال 1394 عرضه شد. در شهری مانند تهران که پیدا کردن جای پارک در معابر شهری کار آسانی نیست، داشتن یک خودروی جمع و جور خیلی به‌کار می‌آید. در بین خودروهای سواری، وقتی نام سدان به میان می‌آید، خیلی نباید انتظار ابعاد جمع و جور را داشت. برای خرید باتری ام وی ام 530 با ما تماس بگیرید.

این در حالی است که کمپانی چری، عرض خودروی ام وی ام 530 را به‌عنوان یک سدان کوچک‌تر از بسیاری خودروهای دیگر طراحی کرده است. عرض این خودرو 1750 میلی متر است. در مقابل می‌توان به سمند اشاره کرد که حدود 1903 میلی متر عرض دارد. البته خوشبختانه در طراحی کابین این خودرو تا حدی ملاحظه افراد قد بلند را کرده‌اند. ارتفاع ام وی ام 530 برابر 1483 میلی متر است. برای مقایسه بار دیگر به‌سراغ سمند می‌رویم که حدود 1460 میلی متر ارتفاع دارد. این یعنی چند سانتی متر فضای بلندتری برای نشستن در این خودرو وجود دارد.

مشخصات فنی خودرو

 

  • حجم موتور 2 لیترقیمت باتری ام وی ام 530
  • تعداد سیلندر / سوپاپ 4 / 16
  • آرایش قرارگیری سیلندرها خطی مستقیم
  • سیستم سوخت رسانی انژکتوری تزریق چند نقطه ای
  • قدرت موتور 139 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور 182 نیوتون متر
  • جعبه دنده 5 دنده دستی
  • سیستم ترمز روغنی با بوستر خلائی
  • ترمزهای عقب و جلو دیسکی
  • تعلیق جلو مک فرسون
  • تعلیق عقب نیمه مستقل
  • سیستم فرمان هیدرولیکی
  • حداکثر سرعت 185 کیلومتر بر ساعت
  • شتاب 0 الی 100 13 ثانیه

 

 

مشخصات باتری ام وی ام 530

 

باتری ام وی ام 530 دارای ظرفیت 70 آمپری و از نوع 7024 است. این باتری در طول 23 سانتی متری، عرضی 18 و ارتفاعی 26 سانتی متری ارائه می شود. در صورتی که سیستم های صوتی قوی و چراغ های دیگر بر روی خودرو نصب شود، می توان از باتری های 70 الی 80 آمپری نیز برای ام وی ام 530 استفاده کرد.
باتری ام وی ام 530 از نوع اسیدی بوده که بین 2 الی 3 سال طول عمر دارد. در صورتی که از خودرو به درستی استفاده نشود یا ماشین به اصطلاح برق دزدی داشته باشد، طول عمر این باتری به زیر 2 سال می رسد. بنابراین، بررسی دقیق طول عمر باتری ام وی ام 530 به نحوه استفاده از خودرو و عملکرد قطعات داخلی آن ارتباط دارد.

 

 

باطری فابریک

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 70 آمپر ساعت – 70AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه بلند قطب راست

 

 

نکات مهم هنگام خرید باتری mvm 530

 

به صورت خلاصه مشخصات باطری که در ابتدا مطلب ذکر شد باید به طور کامل در نظر گرفته شود. نکته مهم بعدی تاریخ تولید باطری است . تاریخ تولید ساخت اگر تا 6 ماه قبل باشد مشکلی ندارد. اما بعد از 6 ماه ، کیفیت باتری و طول عمرآن کاهش یافته و کارایی بالایی نسبت به باطری به روزتر نخواهد داشت. برای اینکه چه مارک و برندی تهیه کنید سپاهان و برنا و پاسارگاد صنعت در رتبه های با کیفیت بالا قرار دارند و برندهایی مثل صبا و آذر باتری متوسط هستند که البته قیمت ارزانتری دارند. نصب و تعویض اصولی باطری یکی دیگر از موارد مهمی است که بایستی برای تمامی خودروها رعایت شود. در غیر این صورت تمامی تلاش ها برای رعایت نکات بالا بر باد خواهد رفت. بهتر است اینکار را به افراد واجد شرایط ، متخصص و فنی بسپارید.

 

گارانتی باتری ام وی ام 530

خرید باطری ام وی ام 530

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید. مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. باتری های خارجی نیز مانند باتری های ایرانی دارای کارت گارانتی میباشند و یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

تعویض باطری توسط افراد متخصص

 

تعویض باتری ام وی ام ۵۳۰ خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امداد باتری غلامی دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند. فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری ام وی ام ۵۳۰ مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.