لوگو امداد باتری غلامی

مناسبت ترین باتری خودروی ام جی MG550

مناسب ترین باتری برای خودروی MG500

چه باتری برای خودروی ام جی MG550 مناسب است؟

 

آشنایی با مناسب ترین باتری برای خودروی MG500

ولتاژ : 12 ولت
آمپر ساعت : 50 الی 62 آمپر
حداکثر فضا برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : 20*18*24 سانتی متر
نوع باتری : هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان نصب کرد.

 

باتری پیشنهادی امداد باطری ایران برای ماشین ام جی 550 :

ولتاژ : 12 ولت
آمپر ساعت : 60 آمپر
حداکثر فضا برای باتری (طول*عرض*ارتفاع) : 20*18*24 سانتی متر
نوع باتری : سیلد

 

مناسب ترین باتری برای خودروی MG500

مناسب ترین باتری برای خودروی MG500از بین باتری های ایرانی ، باتری های سپاهان باتری مثل اوربیتال وان و باتری صبا و از بین باتری های کره ای می توان به باتری اور استارت، باتری دلکور، باتری شارک، باطری سین، باتری رویال می باشد.

اتومبیل های MG در انگلیس طراحی و در چین توسط کمپانی SIAC تولید می شوند اما اولین خودرو مدرن و البته چینی MG ، مدل ام جی 550 بوده که با لقب شوالیه در بازار داخلی عرضه شد.

امداد باتری ایران، نماینده رسمی سپاهان باتری ، صبا باتری و نیرو گستران خراسان (باتری ولتا ) و انواع باتری های ایرانی و خارجی و نیز باتری خودوری لیفان MG550 در آمپرهای مختلف، آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

جهت خرید، نصب و یا تعویض باتری ماشین در آمپرهای مختلف اعم از باتری های ایرانی یا کره ای، خرید لاستیک خودرو، نصب دینام، عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ، تست برق دزدی خودرو، خرید باتری ups با همکاران ما در امداد باتری ایران با شماره های ذیل تماس حاصل نمایید.

 

تلفن های تماس: 021-55484301

021-55484302

تلفن همراه: 09121500560

 

قبل از تعویض باتری ام جی 550 علت خراب بودن باتری ماشین خود را پیدا کنید. باطری جدید شما دچار مشکل نشود به این منظور امداد باتری تست دینام و برق دزدی ماشین را انجام می دهد. جهت خرید اینترنتی باتری خودرو برای خودروهای ایرانی و خارجی و یا باتری یو پی اس ؛ و یا اطلاع از آخرین قیمت باتری ماشین در بازار ، از وب سایت بازار باتری به نشانی https://www.bazarbattery.com دیدن نمایید.

 

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. باتری یو پی اس گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.