لوگو امداد باتری غلامی

بررسی باطری جک s3

باتری جک s3

معرفی باتری جک s3 

 

جک S3 شامل یک موتور ۴ سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۶ لیتر و گیربکس اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی ۶ سرعته می‌شود. این پیشرانه فاقد سیستم توربوشارژ است و بنابراین به اندازه دیگر خودروهای چینی موجود در بازار، قدرت ندارد. حداکثر قدرت موتور جک S3 معادل ۱۰۷ اسب بخار است که آن هم در ۶۰۰۰ دور در دقیقه به دست می‌آید. بیشترین گشتاور این پیشرانه نیز به ۱۵۵ نیوتن‌.متر می‌رسد که از ۳۵۰۰ دور در دقیقه در اختیار راننده قرار می‌گیرد. بنابراین جک اس۳ نمی‌تواند به عنوان یک خودروی چابک با سواری مهیج و جوان‌پسند در بازار کشورمان مطرح شود. این خودرو یک کراس اوور کوچک خانوادگی است و فقط می‌تواند نیازهایی از این دست را به خوبی برطرف کند، اما به هیچ وجه قابلیت شتاب‌گیری بالا، به‌ویژه در مقایسه با خودروهای چینی جدید بازار را ندارد. برای خرید باتری جک s3 با ما تماس بگیرید.

 

 

مشخصات فنی خودرو

 

  • نوع بدنه کراس‌اور
  • ابعاد بدنه 4325 در 1765 در 1660 میلی‌متر
  • فاصله بین دو محور 2560 میلی‌متر
  • تعداد سرنشین 4
  • وزن 1250 کیلوگرم
  • نوع پیشرانه خطی
  • حجم پیشرانه 1590 سی‌سی
  • تعداد سیلندر 4
  • تعداد سوپاپ 16
  • حداکثر توان 107 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
  • حداکثر گشتاور 155 نیوتن‌متر در 3500 تا 4500 دور در دقیقه
  • حداکثر سرعت 175 کیلومتر بر ساعت

قیمت باتری جک s3

 

 

مشخصات باتری جک s3 

 

جک اس ۳ یک کراس اوور چینی با طراحی زیبا است که توسط کرمان موتور وارد و مونتاژ می‌شود. این خودرو که برادر کوچک‌تر جک اس ۵ محسوب می‌شود، خیلی زود توانست در بازار ایران خود را مطرح کند. باتری فابریک به کار رفته در این خودرو، از نوع ۱۲ ولتی اتمی و دارای ظرفیت ۵۵ آمپر است که جوابگوی نیازهای خودرو است. این باتری که از نوع پایه کوتاه است دارای ابعاد ۲۴ سانتیمتر طول، ۱۸ سانتیمتر عرض و ۱۹ سانتیمتر ارتفاع است. با توجه به نیاز کاربر و در صورت تمایل به استفاده از سیستم‌های صوتی پرقدرت و یا چراغ‌های زنون و پرمصرف، می‌توان باتری ۶۰ آمپر و ۶۶ آمپر هم روی این خودرو نصب کرد. محل قرار گیری باتری در جک اس ۳ s3، سمت چپ موتور و نزدیک‌تر به شیشه جلوی خودرو است.

 

 

 

باطری فابریک جک s3 

 

  1. ظرفیت باتری اصلی: 55 آمپر ساعت – 55AH
  2. ولتاژ باتری: 12 ولت
  3. مدل باتری: سیلد اتمی
  4. چینش قطبها: پایه بلند قطب چپ

 

 

نوع باطری جک S3

 

البته با توجه به مزیت های باتری سیلد نسبت به باطری اسید پیشنهاد ما استفاده از باتری اتمی می باشد. در صورتی که شما بر روی خودروی خود سیستم صوتی حرفه ای به همراه آمپلی و یا چراغ های روشنایی تقویت شده بر روی جک S3 نصب کرده اید حتما از باتری با ظرفیت آمپراژ بالاتر استفاده کنید. کارخانه برای جک S3 باتری فابریک و استانداردی که تعبیه کرده است براساس برق مورد نیاز خودرو تعیین کرده است و اگر شما یک قطعه برقی جدیدی نصب کردید حتما باتری خودرو را ارتقاء بدهید تا در مرور زمان خودرو و باتری دچا مشکل نشود.

 

 

خرید باتری جک s3

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود. استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

 

 

 

 

تعویض باطری توسط افراد متخصص

 

تعویض باتری خودرو توسط افراد فاقد دانش فنی ممکن است موجب وارد آمدن آسیب جدی به سیستم برقی خودرو شود. کارشناسان امدادباتری غلامی دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری جک اس 3 مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

 

 

021-55363510

 

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.