لوگو امداد باتری غلامی

باتری فابریک پژو 206 پژو SD , پژو 207

بهترین باتری برای خودرو های پژو

معرفی بهترین باتری برای خودرو های پژو

 

بهترین باتری برای خودرو های پژو 206 پژو SD , پژو 207

 

امداد باتری ایران، عرضه کننده انواع باتری خودروهای ایران خودرو، نماینده رسمی صبا باتری و باطری سپاهان و نیروگستران خراسان (باتری ولتا )

باطری فابریک خودروی پژو 206 پژو SD , پژو 207 , همراه با نصب رایگان در سراسر تهران – شماره تماس 55363510 – 55363511

 

انواع باتری های مناسب برای خودروی پژو 206 پژو SD , پژو 207 دارای مشخصات زیر است :

ولتاژ : 12 ولت (V)
آمپرساعت : 50 الی 62 آمپر (AH)
حداکثر فضا برای باتری ( طول×عرض×ارتفاع ) : ۲۳ × ۱۸ × ۲۳ سانتی متر (CM)
نوع باتری: هر دو نوع باتری اسید شارژ و باتری سیلد را می توان نصب کرد.

 

باتری فابریک ماشین های پژو ۲۰۶- پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۵، پژو SD و پژو ۲۰۷ ، باتری ۵۰ آمپر و برای تیپ ۶، باتری ۵۵ آمپر مناسب می باشد .

معرفی شرکت ایران خودرو

 

ایران خودرو (با نام تجاری ایکو، IKCO) شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در مرداد ۱۳۴۱ برادران خیامی آن را بنیان نهادند. این شرکت نخست ایران ناسیونال نام داشت و نخستین سری تولیدات آن، گونه‌ای اتوبوس بود.

در سال ۱۳۴۵، با قراردادی با شرکت روتس انگلستان، ایران ناسیونال برنامه‌ریزی تولید پیکان را انجام داد و از ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۶ کارخانهٔ ویژهٔ آن گشایش یافت و ساخت انبوه آن کلید خورد.

از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷ پیکان در مدل‌های کار، لوکس، جوانان، استیشن و وانت ساخته شد. انواع اتوبوس، مینی‌بوس و آمبولانس نیز در این سال‌ها در این شرکت تولید می‌شد.

در سال ۱۳۵۲، شرکت هدف‌گذاری کرد که به خودکفایی برسد و محصولاتی تمام ایرانی به فروش برساند. در این راستا، چندین کارخانه و شرکت تامین‌کننده در سراسر ایران تأسیس شد.

شرکت در سال ۱۳۵۶ دارای قصد جدی برای تولید جایگزین پیکان بود که با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ایران و عراق، پروژه کنسل شد. در نهایت این شرکت با پژوی فرانسه و شرکای خارجی برای تولید خودروهای جدید در ایران به توافق رسید.

 

بهترین باتری برای خودرو های پژوباتری های ۵۵ آمپر – ۶۰ آمپر – ۶۲ آمپر دارای طول و عرض و ارتفاع یکسانی هستند. به عبارت دیگر این باتری ها به راحتی در ماشین پژو ۲۰۶ با یکدیگر قابل جایگزینی هستند. حداکثر فضا برای باتری ( طول×عرض×ارتفاع ) : ۲۳ × ۱۸ × ۲۳ سانتی متر (CM)
نوع باتری: سیلد

چنانچه به فابریک خودرو خود هیچ سیستم برقی اضافه نکرده اید پایین ترین آمپر را انتخاب کنید.

 

برترین باتری های پیشنهادی امداد باتری ایران به دوستان عزیز، از برند های ایرانی باطری های سپاهان باتری و صبا باتری

 

باتری اوربیتال وان – باتری واریان

 

برترین باتری های پیشنهادی امداد باتری ایران به شما از برند های باتری کره ای :

 

باتری پوما و باطری دلکور

 

جهت تهیه باتری ماشین و یا مشاوره با کارشناسان ما در مورد انتخاب باتری مورد نیاز خودروی خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

تلفن ثابت : 55363511 و 55363510-021

تلفن همراه: 09121500560

 

جهت تهیه بهترین و باکیفیت ترین باتری ماشین و ای اطلاع از قیمت باتری خودرو می توانید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی فروش باتری ماشین https://bazarbattery.com به آدرس دیدن نمایید.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.