لوگو امداد باتری غلامی

نکاتی درباره باطری های AGM

دانستی هایی در مورد باتری‌ های AGM

دانستی هایی در مورد باتری‌ های AGM

 

باتری‌ های AGM برای اولین بار در سال 1980 میلادی به عنوان باتری‌های Sealed شناخته می شد. این باطری ها در تجهیزات نظامی مورد استفاده قرار گرفت. در این باتری‌ها سولفوریک‌ اسید توسط یک لایه فایبرگلاس جذب شده و از این طریق باتری به عبارتی Spill Proof می‌گردد.

این باتری‌ها دارای مقاومت داخلی کم، دارای قابلیت ارایه جریان بالا و طول عمر طولانی‌تر هستند. باتری‌های AGM در اصطلاح Maintenance Free بوده و سولفاته شدن در آن‌ها بسیار کمتر از باتری‌های اسید معمولی (Flooded) است. در ادامه مزایا و معایب این باتری‌ها آمده است.

 

کاربرد باتری های AGM

این باتری ها در خودروهای استارت استاپ، سیستم های صوتی بزرگ و صندلی های گرمایشی و سایر وسایل الکترونیکی کاربرد دارند.
اگر شما به دنبال خودرویی با قابلیت های الکتریکی متعدد هستید، باید یک باتری چرخه عمیق و یا یک باتری ساخته شده با تکنولوژی پیشرفته مانند AGM را در نظر بگیرید.
بررسی ویژگی های باتری های AGMباتری های AGM یک انتخاب عالی برای وسایل نقلیه ی پیشرفته ای که دارای کارایی بالا و توان مصرفی زیاد هستند، می باشد، همین طور برای افرادی که دنبال طول عمر بیشتری در باتری ها هستند، مورد استفاده قرار می گیرد.

سیستم های الکترونیکی مانند پخش دی وی دی، GPS، صندلی های گرمایشی و سیستم های صوتی، همگی نیازهای برقی خود را از باتری دریافت می کنند.

 

خودرو های استارت استاپ

باتری های AGM راه حل مناسبی برای تکنولوژی خودرو های استارت استاپ محسوب می شود. این تکنولوژی به سرعت در اروپا محبوبیت پیدا کرده و از سال 2013 وارد بازارهای آمریکا نیز شده است.

 

تکنولوژی خودروهای استارت استاپ  و ویژگی آنها

تکنولوژی اتوماتیک خودروهای استارت استاپ، هنگامی که وسیله نقلیه متوقف می شود، موتور را خاموش می کند، مانند زمانی که خودرو در پشت چراغ راهنمایی قرار گرفته و یا در ترافیک قرار دارد.

زمانی که کلاچ درگیر است و پدال ترمز آزاد می شود، سیستم خودرو بصورت خودکار موتور را راه اندازی مجدد می کند. هنگامی که موتور خاموش است باتری تنها منبع برق تمام دستگاه های الکتریکی خودرو مانند سیستم تهویه، رادیو و سیستم های دیگر است. در سیستم های استارت استاپ پیشرفته به دلیل ویژگی هایی مانند ترمز احیا کننده، به باتری فشار زیادی وارد می شود.

به منظور ذخیره شارژ باتری زمانی که موتور خاموش است و برای استارت موتور، این وسایل نقلیه نیاز به یک باتری قوی تر از باتری های اسید- سرب دارند. باتری های AGM به دلیل داشتن قابلیت پذیرش شارژ و توانایی انجام عملکرد خوب در شرایط کم شارژ، مناسب ترین تکنولوژی برای این گونه از خودرو ها هستند.

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.