لوگو امداد باتری غلامی

مناسب ترین باتری ماشین لکسوس ES350

مناسب ترین باتری خودروی لکسوس ES350

مشخصات باتری خودروی لکسوس ES350

 

برخی از دوستان، در مورد باطری مناسب خودرو لکسوس ES350 سوالاتی را مطرح می کنند. لازم دانستیم در مورد این سوالات، پاسخ هایی ارائه دهیم تا دوستان با آگهی کامل نسبت به خرید بهترین و مناسب ترین باتری برای خودروی لکسوس ES350 اقدام نمایند. برخی از این سوالات به قرار زیر است :

باتری خودروی لکسوس ES350  چند امپر است ؟ مناسب ترین باطری اتمی کره ای برای ماشین لکسوس ES350 چقدر است؟ کدام سایت مناسب خرید اینترنتی باطری لکسوس ES350 می باشد؟ بهترین مارک باتری خودروی لکسوس ES350  چیست ؟ قیمت باتری خودرو لکسوس ES350 چقدر است؟ بهترین و مناسب ترین باتری اتمی ایرانی برای این خودرو کدام است؟

 

 

ویژگی های باطری ماشین لکسوس ES350

 

ولتاژ : 12 ولت
حداکثر فضا برای باتری ( طول×عرض×ارتفاع ) : ۲۳ × ۱۸ × ۳۰سانتی متر (CM)
آمپر مناسب: 60 الی 80 آمپر ترمینال معکوس ترمینال معکوس (L)
نوع باطری : هر دو نوع باتری اسید شارژ و سیلد را می توان نصب کرد.

باتری پیشنهادی امداد باتری ایران برای خودروی لکسوس ES350 :

 

ولتاژ : 12 ولت
حداکثر فضا برای باتری ( طول×عرض×ارتفاع ) : ۲۳ × ۱۸ × ۳۰سانتی متر (CM)
آمپر مناسب: 70 آمپر
نوع باطری : باتری سیلد

 

مناسب ترین باتری خودروی لکسوس ES350امداد باتری ایران، نماینده رسمی باتری ولتا، باطری صبا و باطری سپاهان، باطری یو پی اس، انواع لاستیک خودرو و نیز انواع باتری های باکیفیت ایرانی و کره ای در آمپرهای مختلف به همراه گارانتی معتبر می باشد.

جهت استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان ما و یا خرید بهترین و مناسب ترین باتری اتمی برای خودروی لکسوس ES350 می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش امداد باتری ایران با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

 

تلفن تماس 55484302 – 55484301-021

 

 

از میان باتری های ایرانی که برای خودروی لکسوس ES350 مناسب است می توان به باتری های ولتا، باتری واریان، باتری آرمو و از میان باتری های کره ای می توان به باتری رویال، باتری تایگر، باطری اور استارت، باتری دلکور

 

جهت خرید باتری ماشین به ویژه باتری خودروی لکسوس ES350  به صورت اینترنتی و یا استعلام آخرین قیمت باتری ماشین در بازار از وب سایت بازار باتری به نشانی https://www.bazarbattery.com دیدن نمایید. خرید از فروشگاه اینترنتی بازار باتری، صرفه جویی در وقت و هزینه شماست. امداد باتری ایران علاوه بر این، آماده ارائه خدمات در زمینه های ذیل برای مشتریان محترم می باشد:

– فروش انواع لاستیک خودرو در سایز های مختلف برای انواع  خودروهای ایرانی و خارجی، لاستیک های ساخت ایران و لاستیک های خارجی

– عیب یابی خودرو با دستگاه دیاگ

– شارژ گاز گولر ماشین با دستگاه تمام اتوماتیک برای انواع خودروهای داخلی و خارجی

– عیب یابی برق خودرو

– تعویض و نصب رایگان باتری ماشین (برای شهر تهران)

– شتتشوی انژکتور خودرو

– خدمات تعمیرات مکانیکی خودرو

– جلوبندی ماشین

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.