لوگو امداد باتری غلامی

روش مشخص کردن بار الکتریکی باتری ماشین

مشخص کردن بار الکتریکی باتری ماشین

دستورالعمل مربوط به مشخص کردن بار الکتریکی باتری ماشین

 

دستورالعمل مربوط به مشخص کردن بار الکتریکی باتری ماشین به این دلیل ارائه می شود که مشخص شود آیا باتری ماشین کارایی و بار الکتریکی مناسب را داراست یا اینکه باید باطری خودرو را تعویض نمود و از باتری دیگری استفاده کرد.

 

نکات مهم در مورد تعیین بار الکتریکی باتری

این دستورالعمل هنگامی معتبر و قابل اجراست که باتری در وضعیت شارژ یا بالاتر از شارژ قرار داشته باشد.
A- ولت متر (ولت سنج) و کابل های هادی ویژه تست و آزمایش بار الکتریکی را به قطب های باتری وصل نمایید.

اطمینان حاصل کنید که سوئیچ (کلید مربوط به دستگاه تست و آزمایش بار الکتریکی باتری ) در وضعیت off خاموش قرار داشته باشد سپس طبق مرحله B اقدام نمایید.

B-  از بار الکتریکی برابر با یک دوم آمپرهای مورد نیاز تحت شرایط استارت زدن در هوای سرد (CAA) در درجه مربوط به دمای صفر درجه فارنهایت (معادل 18- درجه سانتی گراد) استفاده نمایید.

در حالی که همچنان سیم های ویژه تست و آزمایش بار الکتریکی متصل است، پس از سپری شدن 15 ثانیه، ولتاژ مربوطه را بخوانید و ثبت نمایید. آنگاه دستگاه و تعیین بار الکتریکی را جدا کنید.

 

بررسی دمای باتری خودرو

دمای باتری را تخمین بزنید. ولتاژی که قبلا قرائت نموده و ثبت کرده اید با نمودار ولتاژ مقایسه نمایید. اگر ولتاژ مربوطه در همان حد و یا بیشتر از حداقلی که تعیین گردیده باشد، می توانید از باتری خودرو همچنان استفاده کنید.

 

مشتریان گرامی می توانید برای مشخص کردن بار الکتریکی باطری خودرو و یا خرید باتری جدید به نمایندگی مجاز امداد باتری غلامی مراجعه کنید و یا با شما ره های زیر جهت مشاوره تماس حاصل نمایید.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.