مناسب ترین باطری برای خودرو لیفان x50

باتری لیفان x50

مشخصات باتری لیفان x50 

 

در زیر درپوش موتور لیفان ایکس 50 یک پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم ۱.۵ لیتر جای گرفته که توانی معادل ۱۰۲ اسب بخار و ۱۳۳ نیوتن متر گشتاور را به وسیله یک جعبه‌دنده اتوماتیک CVT فاقد قابلیت تعویض منوال یا گیربکس ۵ سرعته دستی به سوی چرخ‌های جلو ارسال می‌کند. شتاب صفر تا صد ایکس50 مجهز به گیربکس دستی حدود 11 ثانیه است و برای مدل اتوماتیک حدود یک ثانیه بیشتر طول خواهد کشید. برای خرید باتری لیفان x50 با ما تماس بگیرید.

حداکثر سرعت و مصرف سوخت ترکیبی مدل دستی نیز به ترتیب برابر ۱۶۰ کیلومتر برساعت و ۶.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر برآورد می‌شود. بیشینه سرعت نسخه اتوماتیک لیفان ایکس 50 نیز تقریبا مشابه مدل دستی بوده و مصرف سوخت آن حدود 0.2 لیتر افزایش نشان می‌دهد. ارقام فنی مذکور به خوبی بیان می‌کنند که نباید انتظار چالاکی فوق‌العاده و رانندگی مهیج با لیفان ایکس50 را در ذهن پروراند.

 

 

مشخصات فنی خودرو

 

  • قیمت باتری لیفان x50موتور ۱.۵ لیتر ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
  • قدرت موتور ۱۰۲ اسب بخار
  • گشتاور ۱۳۳ نیوتون متر گشتاور
  • وزن ۱۱۷۵ کیلوگرم
  • گیربکس اتوماتیک CVT
  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • سگمنت هاچبک
  • حداکثر سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت
  • شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر ۱۵ ثانیه
  • نوع ترمز های جلو دیسکی
  • نوع ترمز های عقب دیسکی
  • مصرف سوخت ۶.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر
  • حجم باک ۴۲ لیتر

 

 

مشخصات باتری لیفان x50

 

باتری لیفان ایکس ۵۰ بصورت فابریک ۶۰ آمپر است و در قسمت جلوی ماشین و در داخل کاپوت ان قرار دارد. بر روی این خودرو باتری ۶۰ آمپر و ۶۲ آمپر نیز قابل نصب است. برای باز کردن باتری ابتدا بست منفی و سپس بست مثبت را باز کنید و باتری فرسوده را خارج کنید.درصورتی که هریک از بست های مثبت یا منفی سولفاته شده بودند آنها را با آب جوش تمیز کنید تا مانع جریان الکتریکی نشوند.
اغلب بعد از چند سال کیفیت عملکرد باتری خودرو لیفان X50 شما کاهش خواهد یافت. به طور مثال شیشه بالابر در زمان خاموش بودن ماشین به درستی عمل نمی‌کند یا کیفیت و قدرت نور چراغ‌های خودرو لیفانx50 شما کمتر خواهد شد. اگر در زمان استارت زدن، برق پشت آمپر قطع شده و ماشین روشن نمی‌شود، بهتر است هرچه سریع‌تر باتری خودرو خود را عوض کنید.

 

 

باطری فابریک باتری لیفان x50

 

  • ظرفیت باتری اصلی: 60 آمپر ساعت – 60AH
  • ولتاژ باتری: 12 ولت
  • مدل باتری: سیلد اتمی
  • چینش قطبها: پایه کوتاه قطب چپ

 

 

 

باطری ایرانی یا کره ای

 

در مورد استفاده از باطری ایرانی و یا کره ای باید گفت کیفیت باطریهای ایرانی مانند صبا باطری سپاهان باطری و برنا باطری در سالهای اخیر بسیار بهتر شده است و در ایران هر دو نوع باطری اتمی و اسیدی تولید میشود.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا و بکارگیری دستگاههای اروپایی کیفیت باطریهای ایرانی را تا حد زیادی بالا برده است باطری ایرانی دارای خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر شرکتی هستند.

باطریهای کره ای سالهاست که در ایران استفاده میشود و طول عمر بسیار مناسبی دارد و شرکتهای باطری سازی ایرانی هم. به تازگی همپای آنها پیشرفت کرده اند. پس در هنگام خرید باطری میتوانید از گزینه های ایرانی هم با اطمینان کامل استفاده که البته قیمت مناسبتری هم دارند.

خرید باتری لیفان x50

 

 

 

عمر مفید باتری لیفان X50

 

بطور متوسط باتری خودرو لیفان ایکس 50 بعد از 2 سال نیاز به تعویض خواهد داشت. گرچه کیفیت باتری در مناطق گرمسیری و مسیرهای پرترافیک زودتر کاهش می یابد. لذا می توان گفت میزان عمر باطری لیفان ایکس 50 به نوع مصرف و شرایط اقلیمی منطقه بستگی دارد. البته عمر باتری لیفان ایکس 50 به نحوه عملکرد دینام و استارت ماشین نیز بستگی دارد. بطور کلی باتری های ایرانی حدود یکسال و نیم تا 2 سال و باتری های اصلی کره ای حدود 3 سال عمر مفید دارند. باتری های ایرانی دارای گارانتی و باتری های خارجی بدون گارانتی در بازار عرضه می شوند.

 

 

 

گارانتی باتری ماشین لیفان X50

 

در مورد باطریهای ایرانی تمام گارانتیها شرکتی میباشند. یعنی شما از هر کجا این باطری را خریده باشید برای استفاده از گارانتی باید به نمایندگی باتری مراجعه کنید.

مدت گارانتی هر محصول بستگی به عوامل مختلفی دارد که کارخانه تولید کننده با در نظر گرفتن آنها مدت زمان گارانتی را تعیین می کنند. از جمله عوامل تاثیر گذار در مدت گارانتی برند باتری،نوع خودرو و باتری می باشد.

در هنگام خرید باتری های ایرانی یک عدد کارت گارانتی به شما داده خواهد شد. یکی از نشانه های باتری های قاچاق نداشتن کارت گارانتی است که کاملا غیر معتبر و غیر قانونی میباشد.

 

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.