لوگو امداد باتری غلامی

باتری های AGM دلکور کره

باتری های AGM دلکور کره و ویژگی های آن

اطلاعات مفید در مورد باتری های دلکور Delkor AGM

 

باتری های ماشین Delkor حتی در شرایط سخت بسیار خوب کار می کنند. باتری های AGM دلکور شروع بکارشان بسیار عالی است حتی زمانی که باتری ضعیف می شود باز هم باطری به خوبی استارت میزند. باطری های دلکور قدرت چرخش برق بسیار خوبی دارند. باتری های دلکور بسیار قابل اعتماد هستند زیرا در ساخت آنها از مرغوب ترین مواد اولیه و بروزترین فناوری ها استفاده شده است.

بنابراین چنانچه از باتری دلکور کره استفاده می کنید به دلیل اینکه از به روزترین فناوری ها استفاده شده کمترین هزینه در حفظ و نگهداری اش لازم است. باطری های دلکور در برابر ضربه و شکستگی مقاوم بوده و در هر شرایط جوی و آب و هوایی قابل استفاده می باشند.

 

عملکرد باتری Delkor AGM

عملکرد این باطری ها حتی در شرایط بسیار سخت بی نظیر است به گونه ای که سه برابر یک باتری معمولی عمر می کند. استارت Start آن بسیار عالی بوده و انجام بدون نقص سیستم های شروع به کار ، حتی در حالت های شارژ پایین، قدرت چرخش برق بالا و قابلیت اطمینان بسیار بالا با بسته بندی محکم، مهر و موم شده می باشد در هر موقعیتی که قرار داشته باشد. باتری های Delkor AGM دارای پیشرفته ترین فن آوری بوده به طوری که قادر به تامین برق وسایل مورد نیاز و لوازم جانبی اتومبیل می باشد.

 

تفاوت باتری های Delkor AGM با باطری های معمولی

  • عمر 3 برابربیشتر نسبت به باتری های استاندارد معمولی
  • دسته های بار الکتریکی بالا
  • تکنولوژی PowerFrame® grid برای قدرت بالای شروع و عملکرد قابل اعتماد
  • مقاوم در برابر لرزش
  • محکم و مقاوم در برابر ضربه
  • باتری برنده جایزه بخاطر بهترین کیفیت
مزایای باطری های Delkor AGM دلکور کره

ذکر این نکته ضروری است که باتری Delkor AGM برای مناطقی با آب و هوای خشک و شرایط سخت و دارای سیستم های پیشرفته شروع و توقف مناسب می باشد.

021-55363510

021-55363511

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.