لوگو امداد باتری غلامی

ملزوماتی که می‌توان شرایط باتری ماشین را کنترل کرد

ابزارهای جانبی مورد نیاز پس از خرید و یا تعویض باتری ماشین

ابزارهای جانبی باتری ماشین چیست

 

ابزارهای جانبی باتری ماشین بعد از تهیه باتری جدید ضروری است. که در این مقاله به آنها اشاره می کنیم. این ابزارها برای کنترل شرایط باتری ضروری هستند. آنها در شناسایی، تعمیر و مشکلات احتمالی که ممکن است پیش بیاید، به شما کمک خواهند نمود.

 

دستگیره

اولین و مهمترین چیزی که باید در باتری در نظر گرفته شود، دستگیره است. بعضی باتری‌ ها دستگیره مخصوص خود را دارند اما برخی از آنها فاقد آن هستند. پس در چنین مواردی، در صورتی که باتری خریداری شده دارای دستگیره نیست می‌ توانید آن را جداگانه تهیه نمایید. این ابزار مفیدی برای باتری پاک کردن باطری در هر محفظه ای که نیاز دارید، خواهد بود.

 

ابزارهای جانبی باتری ماشین و آشنایی با نحوه عملکرد آنها

 

شارژر ذخیره کننده

ابزار مهم دیگری که پیشنهاد می‌گردد شارژر ذخیره کننده است. با کمک شارژر ذخیره کننده می‌توانید به طور موقت باتری را شارژ کنید. به گونه ای که از تخلیه شارژ آن در صورتی که ماشین مدت زمان زیادی غیرفعال است، استفاده نمایید.

 

شارژر شناور

شارژر شناور ابزار مهم دیگری است که به نظارت بر وضعیت باتری اتومبیل و اطمینان از عملکرد مناسب آن کمک می‌کند.

 

 استارتر خودکار (Jump Starter)

استارتر خودکار یکی دیگر از تجهیزات مهم است. با داشتن این استارتر می‌توانید سریعاً بدون نیاز به اتصال دو اتومبیل به یکدیگر استارت بزنید.

جهت نصب باتری ماشین و یا بررسی شرایط و وضعیت باتری خودور خود، می توانید با مراجعه به فروشگاه امداد باتری غلامی، نسبت به رفع نوافص و یا عیوب احتمالی باتری ماشین خود اقدام نمایید. همکاران ما در واحد فنی فروشگاه امداد باتری آماده ارائه هرگونه خدمات خودرویی از قبیل نصب باتری، مکانیک خودرو ، شارژ باتری کولر ماشین، عیب یابی خودرو با دستگاه اتوماتیک دیاگ، فروش تایر خودرو می باشد. جهت ارتباط با همکاران ما از طریق شماره های ذیل تماس حاصل نمایید :

 

021-55363510

021-55363511

09121500560

 

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.