لوگو امداد باتری غلامی

عرضه نسل جدید باتری خودرو توسط تویوتا

ویژگی باتری جامد نسل جدید باطری خودروهای تویوتا

آشنایی نسل جدید باتری جامد خودروی تویوتا

 

 

شرکت تویوتا قصد دارد نسل جدید باتری جامد خودروی تویوتا را تا سال 2020 عرضه نماید و آنها را در خودروهای خود استفاده کند. بر این اساس، تویوتا پروژه جدیدی را در دست بررسی دارد که در این پروژه قصد دارد باتری‌های جامد را جایگزین باتری‌های نیمه مایع و باتری‌ های لیتیومی بکند. شرکت تویوتا بر آن است تا نسل جدیدی از خودروها را روانه ی  بازار نماید و تا سال 2020 در آنها از باتری‌های جامد استفاده کند.

ویژگی باتری جامد نسل جدید باطری خودروهای تویوتاتکنولوژی ساخت و تولید باتری‌های جامد سبب می‌شود باتری‌ اتومبیل‌ها کوچک‌ تر و سبک‌ تر شوند و قابلیت بازدهی بیشتر و عمر طولانی‌تری داشته باشند. از دیگر مزایای باتری‌های جامد، عمر مفید این باتری‌ها است.

به طوری که رانندگان قادرند از باتری‌های خود بیشترین استفاده را به عمل آورند. این جنبه ی مثبت هم ازنظر مالی و هم از نظر فنی به نفع خریدار و خودرو است. مزیت باتری های حالت جامد این است که آنها کمتر مستعد ابتلا به آتش سوزی هستند. تراکم انرژی آنها بسیار بالاتر است.

باتری های حالت جامد تویوتا، محدوده  بالاتری نسبت به باتری های لیتیوم یون ارائه می دهند. مهم تر از همه، زمان شارژ فقط چند دقیقه طول می کشد. همانطور که از نام آن مشخص است، در باتری جامد از الکترولیت جامد به جای مایع استفاده می کنند.

 

باتری از اجزای مهم وسیله ی نقلیه است

 

باتری یکی از اجزای مهم در هر وسیله نقلیه است. رشد و پیشرفت باتری‌ها باعث می‌شود تا وسیله نقلیه نیز از بسیاری جهات پیشرفت کند. باتری‌های جامد در خودروهای برقی باقابلیت نگه‌داری شارژ بیشتر، افراد را به استفاده از خودروهای برقی تشویق و ترغیب می‌کند. قطعاً این موضوع در کاهش آلودگی‌ها نقش موثری خواهد داشت. اگرچه شرکت تویوتا تاکنون اطلاعات دقیق‌تری از باتری‌های جامد آینده را افشا نکرده با این حال به این نکته اشاره‌ کرده که این باتری‌ها رضایت زیادی را برای خودروسازان به همراه خواهد داشت.

 

 

دیدگاه شما

یک دیدگاه

  1. احسان گفت:

    سلام
    بابت اطلاعاتی که در مورد باطری ماشین دادید خیلی خیلی تشکر میکنم

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.