لوگو امداد باتری غلامی

مناسبت ترین باتری پیکان وانت و باردو

باتری مناسب پیکان وانت باردو

باتری مناسب برای خودروی پیکان باردو ، پیکان سواری و وانت باری

 

باتری مناسب برای خودروی پیکان

 

نام باتری: باطری ماشین پیکان
باطری فابریکی: 60 الی ۷۴ آمپر
باطری پیشنهادی: 60 آمپر
ولتاژ 12 ولت
نوع باتری : باتری سیلد

حداکثر فضا برای باتری (طول×عرض×ارتفاع ) : 23 × 18 × 30 سانتی متر (CM)

امداد باتری ایران، نمایندگی فروش باتری اتمی فابریک ماشین پیکان وانت با تاریخ تولید جدید. جهت تهیه باتری ماشین و یا مشاوره با کارشناسان ما در مورد انتخاب باتری مورد نیاز خودروی خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

021-۵۵۳۶۳۵۱۱
021-۵۵۳۶۳۵۱۰
۰۹۱۲۱۵۰۰۵۶۰

باتری مناسب پیکان وانت باتری پیشنهادی امداد باتری ایران برای خودرو پیکان، پیکان وانت و وانت باردو :

از بین برند های معتبر باتری کره ای می توان به باتری های سین، باتری شارک، باطری رویا، باتری سوپر دیاموند، باطری اوراستارت، باتری پوما، باطری لاجیکس اشاره کرد.
علاوه بر این از برند های برتر ایرانی می توان به باتری های شرکت های سپاهان باتری و صبا باطری، باطری اروبیتال وان و نیز باتری ولتا (نیرو گستران خراسان ) اشاره کرد.

همه ی باطری ها دارای کارت گارانتی معتبر 6 ماه تا 15 ماهه می باشند. ارسال و نصب باتری ماشین در تهران به صورت رایگان می باشد. باطری ها به صورت رایگان توسط کارشناسان با تجربه روی خودروی شما نصب می شود.

 

با امداد باتری ایران

 

امداد باتری ایران، نمایندگی مجاز باتری سپاهان، صبا باتری و نیرو گستر خراسان ( باتری ولتا )، ارائه دهنده بهترین و باکیفیت ترین باتری برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی در آمپرهای مختلف و قیمت های مناسب می باشد. جهت خرید باطری ماشین برای انواع خودروهای ایرانی و خارجی در آمپرهای مختلف، و نیز برای صرفه جویی در زمان و هرینه های خود، می توانید از فروشگاه بازار باتری خرید نمایید. این فروشگاه دارای مجوز از مراجع ذیصلاح بوده و در قیمت های مناسب عرضه می شود.

دوستان عزیز می توانند با مراجعه به سایت http://www.bazarbattery.com و ای عضویت در کانال تلگرام این فروشگاه به نشانی https://t.me/bazarbattery از پینشهادات شگفت انگیز برای خرید باتری خودرو و تخفیف های روزانه ما در این زمنه مطلع شوند.

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.