لوگو امداد باتری غلامی

آشنایی با باتری های دلکور کره

محصولات باتری خودرو برند دلکور کره

راهنمای محصولات باتری های دلکور کره

 

باطری دلکور کره از بهترین و شناخته شده تربن شرکت های تولید کننده باتری کره ای می باشد. این برند توانسته در بازار جهانی جایگاه مناسبی پیدا کند و رضایت مشتریان خود را به دست آورد. باطری Delkor کره به عنوان با کیفیت ترین باتری ها در بازار شناخته شده اند.

 

برند های تولیدی شرکت باتری دلکور

باتری دلکور , باتری پوما , باتری  ام اف پاور , هایکا, اورون, دلپیون, باتری ریسر, سینگا, رویال, باتری سین, باتری مجیک پاور, باتری هگزا, باتری دوو گلد, باتری شارک, باتری پلاتینیوم, باتری بلاجیو , باطری دوو گلد , باطری بوش , باتری بسفیت همگی از خانواده بزرک این کمپانی محبوب هستند. فروشگاه امداد باتری غلامی از بزرگترین شرکت ها در زمینه فروش، نصب و تعویض انواع باتری کره ای از جمله باطری دلکور و سایر باطری های کره ای است.

 

نمایندگی فروش باطری دلکور

محصولات باتری خودرو برند دلکور کرهشرکت امداد باتری غلامی آماده همکاری و عقد قرارداد با شرکت های دولتی و خصوصی، ارگان ها، سازمان ها و نهادها، در زمینه فروش و نصب باتری ماشین می باشد.

کلیه باطری های فروشگاه اینترنتی امداد باتری غلامی، دارای ضمانت نامه معتبر می باشد. کارت گارانتی در هنگام خرید به مشتریان گرامی ارائه می گردد. به هنگام خرید باطری نو و نصب باتری، باتری کهنه و باطری داغی و ضایعاتی از مشتری تحویل می گیریم.

 

بهترین باتری های کره ای

در حال حاضر باتری دلکور و برند های آن به عنوان بهترین باتری های بازار کره هستند. از لحاظ کیفیت در یک سطح قرار داشته و تفاوتی با یکدیگر ندارند. خوشبختانه تقلبی آن نیز در بازار وجود ندارد.

برخی از خودروسازان مطرح دنیا از قبیل شرکت خودروسازی کیا, شرکت خودروسازی هیوندا, شرکت خودروسازی تویوتا و … باطری های مصرفی تولیدات خود را از شرکت دلکور تهیه می کنند.

با توجه به کیفیت بسیار بالای باتری های شرکت دلکور این باتری جزء گرانقیمت ترین باتری های بازار می باشند. جهت تهیه باتری های دلکور کره، و یا باتری سایر برندها مانند باتری های ایرانی با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

021-55363510

 

021-55363511

 

09121500560

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.