لوگو امداد باتری غلامی

باتری مناسب وانت آریسان

باتری اتمی مناسب خودروی وانت آریسان

باتری اتمی مناسب خودروی وانت آریسان

 

نمایندگی فروش باتری اتمی مناسب خودروی وانت آریسان

در صورت نیار به سفارش باتری و نیز هر گونه مشاوره در مورد انتخاب مناسب ترین باطری برای خودرو خود، با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۵۵۳۶۳۵۱۰

۵۵۳۶۳۵۱۱

در تمامی محصولات شرکت امداد باتری ایران، مشاوره ، ارسال و نصب و باتری خودرو به صورت رایگان انجام می گیرد.

 

باتری اتمی مناسب خودروی وانت آریسانمشخصات باطری وانت آریسان :

نام باتری: وانت آریسان

آمپر مناسب : 50 تا 62 آمپر

 

معرفی خودرو

وانت آریسان – Arisan Pickup که محصول شرکت ایران خودروست به عنوان جایگزینی برای وانت باردو تولید و عرضه شد. پروژه ی طراحی وانت آریسان از اواخر 1392 آغز شد و در اوایل 1394، آریسان آماده برای عرضه بود. آریسان درواقع بر روی پلتفرم پژو 405 طراحی شده است .

همچنین رگه هایی از نمای جلوی پژو پارس ( که آن نیز بر روی پلتفرم 405 ساخته شده است) در نمای جلویی این خودرو مشاهده می شود. آریسان با یک پیشرانه ی بهبود یافته 1.7 لیتری در 2 انتخاب پایه گازسوز بنزینی عرضه می شود، و فضای باری هم طول، ولی عمیق تر از وانت باردو دارد. اما یکی از مواردی که آریسان را جایگزین خوبی برای باردو جلوه می دهد، امکانات رفاهی و ایمنی آن است.

 

ویژگی ها و امکانات وانت آریسان

فرمان هیدرولیک، کولر، سیستم صوتی با قابلیت پشتیبانی از CD و USB، از دسته امکانات رفاهی و کیسه هوای راننده و سرنشین، ایموبرلایز ( سیستم ضد سرقت )، ترمز ABS و قطع کننده سوخت در مواقع ضروری از جمله امکانات ایمنی برتر این وانت نسبت به باردو هستند. در ابتدای عرضه ی وانت آریسان، برخی مالکان با مشکل خم شدن شاسی در محل اتصال قسمت بار و اتاق روبرو شدند که ایران خودرو با اعلام فراخوان نسبت به حل این مشکل اقدام کرد.

 

پیشنهاد امداد باتری به شما انتخاب باتری مناسب از خانواده شرکت دلکور ساخت کشور کره جنوبی می باشد

به طور مثال باتری سین – شارک – باتری  پوما – باطری رویال – باطری دلکور و دیگر محصولات این شرکت این باتری ها تقلبی در بازار ایران نداشته و همگی از لحاظ کیفیت و طول عمر دارای یک سطح است. محصولات شرکت دلکور جزو محصولات درجه یک بازار مصرف شناخته شده اند. در صورت نیاز به خرید باتری با شماره های ذکر شده در بالا تماس حاصل فرمائید.

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.