لوگو امداد باتری غلامی

چگونه از سولفاته شدن باتری خودرو جلوگیری کنیم

پیشگیری از سولفاته شدن باتری خودرو

روشی برای پیشگیری از سولفاته شدن باتری خودرو

 

وجود آب و بخار اب سبب می شود سر باطری سولفاته شود. جهت جلوگیری از سولفاته شدن سر باطری پس از شستشوی ماشین حتما باید از خشک بودن محل اتصال باطری به کابل مثبت و منفی اطمینان حاصل نمود و یا می توان روی سر باطریها در پوشهای لاستیکی مناسب این کار قرار داد.

در شرایط بد اب و هوایی و در صورت در دسترس نبودن سر باطریها می توان به وسیله گریس نسوز کابل شوها و سر باطری ها را ایزوله نمود. براي پیشگیری از سولفاته شدن باتری خودرو قطب هاي باتری ماشین مي توان پايه قطب ها (محل تماس قطب با درپوش) را با مقداری گريس چرب نموده و یا روی بست را با مایع ظرف شوئی پوشاند.

امروزه واشرهای لاستكی يا نمدی براي جلوگيری از سفيدك زدن قطب ها در لوازم يدكی ها فروخته می شود.

چگونه از سولفاته شدن باتری خودرو جلوگیری کنیممشاوران ما در امداد باتری ایران – مرکز فروش، تعویض و نصب باتری خودرو – آماده راهنمایی برای انتخاب بهترین باتری برای خودروی شما می باشند.

جهت تهیه بهترین باتری پراید، باتری سمند، باتری مگان، باطری پژو و … با مشاروان ما تماس بگیرید.

 

فروش باتری خودرو

امداد باتری ایران، نمایندگی رسمی فروش انواع باتری های ایرانی و کره ای می باشد. نماینده مجاز فروش صبا باتری از جمله باتری های آرمو و واریان و باتری البرز است. سپاهان باطری به ویژه باتری اوربیتال وان، اوربیتال وان سیلور پلاس، باتری سوزوکی و باطری توربو می باشد.

همچنین نمایندگی مجاز فروش باتری های شرکت نیرو گستران خراسان می باشد.به ویژه باطری ولتا و نیز انواع باتری های کره ای و باتری دلکور، باطری پوما و باتری تایگر می باشد. این مرکز همچنین ارائه دهنده باتری یو پی اس  ups

همچنین فروش باتری خودروهای سنگین از جمله باتری اتوبوس، مینی بوس، ون، وانت، تراکتور، انواع کشنده و … می باشد.

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.