لوگو امداد باتری غلامی

علائم خالی شدن باتری ماشین

علائم خالی شدن باطری خودرو

مهم ترین علائم خالی شدن باطری خودرو

 

برای اینکه بفهمیم باتری خودرو در حال خالی شدن است و به پایان عمر خودش نزدیک می‌شود نشانه‌های متعددی وجود دارند. مثلا اینکه می‌بینید اتومبیل شما هر روز یا یک روز در میان موقع استارت زدن، به سختی روشن می‌شود، یک نشانه بارز از خالی کردن باتری است. در ادامه چهار مورد از علائم خالی شدن باطری خودرو را نام می‌بریم.

 

روشن نشدن خودرو

یکی از نشانه‌های خالی کردن باتری، روشن نشدن خودرو است. البته سایر نواقص هم می‌توانند باعث روشن نشدن خودرو شوند. مثلا خراب شدن استارت هم دقیقا همین مشکل را به‌وجود می‌آورد. اما در بیشتر موارد، وقتی خودروی شما روشن نمی‌شود، به خاطر خالی شدن باتری است. مخصوصا اگر زمان زیادی از مهم ترین علائم خالی شدن باتری ماشینتعویض باتری ماشین گذشته باشد.

 

روشن نشدن چراغ‌های داشبورد و کیلومترشمار

برق تمام بخش‌های الکتریکی خودرو و همه چراغ‌ های داخلی و خارجی به‌ وسیله باتری تامین می‌شود. بنابراین اگر متوجه شدید که چراغ‌های داخلی و کیلومترشمار روشن نمی‌شوند، اول از همه باید به باتری شک کنید.

زمانی که سوییچ را می‌چرخانید، چراغ‌های پشت کیلومترشمار باید قبل از همه روشن شوند. اگر این اتفاق نیفتاد، باتری شما خالی شده است.

 

عملکرد نامنظم باتری

یکی دیگر از علائم خالی شدن باطری ماشین، عملکرد نامنظم باتری است. بدین معنی که یک روز ماشین شما به راحتی روشن می‌شود و روز دیگر موقع استارت زدن با مشکل مواجه هستید. در چنین شرایطی هم احتمالا باتری شما در حال خالی شدن است.

 

استارت نخوردن خودرو در هوای سرد

وقتی باتری در حال ضعیف شدن باشد، در هوای خیلی سرد، ماشین استارت نمی‌خورد . بنابراین اگر در یک صبح زمستانی اتومبیل خود را استارت زدید و متوجه شدید که روشن نمی‌شود، بدانید که باید به فکر خرید یک باتری جدید باشید. همچنین وقتی باتری خراب شده یا خالی شده باشد، موقع استارت زدن یک صدای ضعیف از آن شنیده می‌شود.

 

021-55363510

 

021-55363511

 

 

دیدگاه شما

رسانه های همکار
لوگو آپارات برای اشتراک ویدیو
فروشگاه اینترنتی بازار باتری
لوگو امداد باتری غلامی
استفاده از مطالب مجله امداد باتری غلامی برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام امداد باتری غلامی و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به فروشگاه آنلاین امداد باتری غلامی تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.